Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Er allerede begyndt at overveje mit næste grow, og har derfor undersøgt mulighederne lidt.

Først og fremmest søgte jeg en plante som blev under 1 meter høj. Det krav nr. 1
Dernæst søgte jeg en plante som gør en høj, og ikke stenet. Det krav nr. 2
Så ville jeg have en plante der blomstrede på HØJST 2 måneder, dvs. 8 uger. Dette var krav nr. 3

Og lige umiddelbart, højst sansynligt grundet mit kræsne krav i forhold til gener har jeg så valgt at tjekke en frøbank ud.. nogle af jer ved nok hvilken en jeg taler om, men sku i være i tvivl, kan i jo altid søge lidt rundt..

Jeg fandt så frem til planten Fruit Spirit, som siges at blive omkring 50-60cm høj, og som blomstre færdig på 7-8 uger og iøvrigt gør en høj og ikke stenet! ..

Er der nogle af jer der har erfaringer med den rent dyrkningsmæssigt? jeg har smagt den før, og set den i blomst, men hvordan er den rent praktisk at dyrke? nem? svær? nogle specielle ting man skal tænke over inden man dyrker den strain?

Har du nogle bud/erfaringer som du gerne vil dele med mig, så smid en kommentar nedenunder! :)

Kender i iøvrigt nogle andre strains, som dækker alle 3 krav, så må i også godt komme med bud.. lige umiddelbart står den hvertfal på Fruit Spirit i næste grow, men hvem ved.. kan jo være der blir smidt noget andet godt ind imellem :)

Medlem
Brugeravatar

lowryder eller lowrider er et godt bud... giver virkelig gode buds.. også selvom de kun er dyrket i vindueskarm..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Det var nu ikke lowriders jeg var interreseret i, da jeg muligtvis vil forsøge at lege lidt LST med dem... men alle mulige typer sorter som kan indgå under de 3 krav, som IKKE er lowriders.. :)

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Det var nu ikke lowriders jeg var interreseret i, da jeg muligtvis vil forsøge at lege lidt LST med dem... men alle mulige typer sorter som kan indgå under de 3 krav, som IKKE er lowriders.. :)

jeg sidder og savler over Hawaiian Snow feminiseret i øjeblikket.. det bliver mit næste forsøg på god bud :P

check it.. http://www.youtube.com/watch?v=FitCy62tb_s

Moderator
Brugeravatar

Generelt tager sativa dominerede sorter jo lidt længere i blomstring, eneste sativa domineret, af høj potens og som blomstre færdig på under 8 uger, jeg kan komme i tanke om er C99. Mosca negra har lavet en 'Cinderella 99 BX-1', som burde kunne opdrives herhjemme til rimelig penge og bliver færdig på en 6-7 uger. Den gode virkning ved sativa går dog generelt lidt af, ved kortblomstrene sativaer imo., har dog ikke prøvet C99 endnu. Jeg vil i stedet foreslå at du tager en længre blomstrene sativa, og sætter den på 12/12 fra starten af, så vil der gå et par uger, og så er de blomst, og fordi sativaer strækker sig mere, mister man ikke meget i højden ift. kortblomstrene med mere vegge i samme groperiode.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]