Elven_Raver skrev:
Når man siger sin mening som ikke retter sig efter medlemforummets brugere, så gør de alt for at genere en, ændrer ens signatur, fjerner rettigheder og kan generelt ikke gøre andet end at genere i stedet for at argumentere.... Den regering mange af dem sætter sig op imod, bruger samme teknikker, ergo er de folk som gør dette imod mig, ikke en skid bedre selv.. HURRA FOR DOBBELMORAL!!!!
PLUR
Nu er det ikk fordi jeg har set at der er nogle som har bedt dig om at ændre brugernavn, eller som åbenlyst har fjernet nogle rettigheder du har haft, uden grund.
Har du overvejet at hvis folk fortæller dig at de ikk gider at høre på dig, og at der er mange som siger det, så er det nok fordi der er en grund til det, og tror du så ikk at det er meget normalt at flertallet bestemmer?
Jeg syntes bestemt ikk du gør et særligt godt indtryk, ved at kører den videre og ligefrem bitche forummet og deres brugere, for ikk at nævne driftsledelsen af dette ellers fine forum, som vi alle er så glade for.
Måske burde du tage ved lærer, eller helt holde op med at bruge forummet?
For der er da ingen der har lyst til at du skal være her imod din vilje, og der er sikkert ligeså mange som vil sige at du har frit lejde til at lade være med at skrive her inde.. men hvis du har besluttet dig for at blive herinde og så stadig tro at det er okay at svine folk til.. så vil jeg da mene at du tydeligtvis ikk har lært noget af de konsekvenser du "åbenbart" har fået af selvsamme årsag.
Det ikk ment som en provokation, men jeg vil bare være træt af at læse at vi allesammen er dumme og nogle idioter, hver gang du poster, for vi andre har det sku egentligt meget godt her på forummet.. lige indtil sådanne udbrud som disse, kommer på banen..
Så kan vi please få lidt bedre toner?