Heey fellow smokers

Har længe gået og smugkigget på dette forum og endelig taget mig sammen til at oprette en bruger herinde navnet (Jytte kommer af en intern joke dvs. jeg er ikke en dame

)
Nå!
Er lige startet på mit eget grow (indendørs) og er ved den vegetative fase, har 4 babyer på cirka 3-4 cm som står i nogle ikke så store lerpotter (Lige puttet dem i) som står og mangler noget mere lys snart.
Jeg kører med en MEGAMAN C-2000 30W E27 RØR energi sparepære fra harald nyborg, men spørgsmålet er om jeg overhovedet kan bruge denne her pære? og om 4 af den slags pærere vil holde mine planter i live? min setting lige nu er bag ved min computer skærm under 1 af disse pærere, men kan jeg fuldføre dette projekt, med 4 pærere og noget reflekter mathvid maling???
Kan poste lidt billeder senere

planterne er af ukendt art da det er nogle frø jeg har fået af min pusher som er taget fra en hanplante ifølge ham skulle de være gode men han ved ikke en skid om noget så jeg håber i kan hjælpe mig med at identificere arten på et senere tidspunkt hvis planterne kommer i blomst eller før