Det håber jeg så bare på, ellers går jeg nok lidt amok.
Kunne godt tænke mig at høre nogen hvor længe i tørre jeres høst? Jeg har mulighedder for at få de her planter over i en ven's øvelokale til høsttid, men de kan måske kun være der en uge. Er det nok til at man kan forbyde dem at kaste med fugt? Så de ikk mugner når jeg lukker dem tæt samlet inde i skuffen derhjemme? Det er ca. 14 - 22 grader og normal luftfugtighed, sikkert ca. de 50 % som det jo skal være.
Så har jeg en anden ting at spørge om. Når der ca. er 14 dage til høst begynder jeg at drille mine planter b.la. ved at rive spidserne af mange af bladene. Det er noget jeg er begyndt på i år fordi jeg tænkte det ville være effektivt, men det kunne være der var nogen der tænkte at det havde omvendt effekt?
Jeg har gjordt det på den her: (også en TP)

[
(den er slet ikke så kraftig som den ser ud på billedet. Det er bare blitzen der snyder
Eller snyd ved jeg nu ikk, men den er nærmest helt grøn i virkeligheden. Det må være noget med at tricomes reflekterer noget af blitzen..
Nogen der kender godt til balancen mellem fotosyntese, stress og energiudnyttelse?
Jeg står altid og overvejer om jeg skal fjerne bærebladene eller om jeg skal lade dem sidde og lave fotosyntese? Nogen gange er jeg skånsom kun at tage de helt store og nederste, men det kan godt være det er spild af arbejde, når vi også snakker udendørs?
Og til sidst. Jeg synes ikke jeg kan se der er nogen frø på vej, på de grene jeg har bestøvet. Det er ca. en 14 dage siden? er der et tidspunk i blomstringen det er bedst at befrugte?