Acid Frog skrev:
hehe det lyder jo rigtig lækkert det hele :p mit bliver nok ikke så stort, urtehaven er ca. 3x3 men har blandet alt jorden op med real heste mødding, så tror skam det bliver et ret lækkert resultat

hvis du laver en tråd så skal jeg nok smide nogle pics med.
forresten så er det mit tredje år som dedikeret pot avler hehe x)
Jeg har ikke helt styr på målene, men nu ved jeg jo ikke hvad i andre forbinder med kæmpe

Jeg selv synes det er to bed af rimelig størrelse med en masse kasser ved siden af, med plads til mere end en plante i hver.
Jeg har tilfædligvis også adgang til ubegrænset meget hestelort, da vi har 3 heste her på gården

Ved du om man kan lave gødning af det, på samme måde som brændenældegødning? altså en 50/50 blanding med vand i en spand og så gære det i en uge, derefter blandingsforhold 1/10 2 gange om ugen? Det kunne være svedigt. Jeg har ikke fyldt mit bed nr. 2 med jord endnu, så der kan jeg stadig nå at blande hestelort i

hvor meget ville være godt at putte i? bare sådan ca.
Mit sidste grow var bare et par kasser, med jord fra landmandens mark. Jeg puttede nogle gange hestelort i vandet, på en lidt uprofessionel måde tror jeg. Jeg fik 6 hunner, hvoraf 3 af dem gav ordentligt afkast. Jeg endte bare med at blive utålmodig da jeg skulle til festival, så jeg høstede det 2 dage forinden og prøvede at lyntørre det med min varmeblæser. Det endte med at jeg brændte alt thc'en ud af potten, og jeg endte op med et dårligt og tilmed fugtigt produkt. Jeg skal bare finde et ordentligt sted at hænge mine planter til tørre, jeg kan desværre ikke hænge dem op inde i huset. Måske kan jeg finde et snigeren sted i laden.