hej der ude
Har startet et lille hygge grow op, hvor min lyskilde er 125w cfl pærer. en til grow og bloom, har osse købt det tre komponente sæt fra advanced nutrients, smidt en lille blæser ind og smidt et termometer op, forresten så er sorten mazari skunk fra dutch quality feminized. Har vegget dem i 18 dage

de er ca 15-20 cm høje med sindsyg mange side skud og sådan det er en ret tæt plante nu sys jeg ihvertfald.
nå men de er en 8 dage i blomst nu

og kan ikke rigtig finde ud af om det er hår der er kommet i toppen af dem. Hvornår begynder de at vise hår efter man har smidt dem i 12-12 ? og er flowering periode fra når man smider dem i 12-12 eller fra den dag de har vist hår og gået i blomst ? jdet fordi der stod noget med 7 ugers blomst eller sådan noget
og her kommer mit vigtigste spørsmål det er en åben kasse jeg har bygget hvor jeg har lagt et bare forhæng dobbelt på en gardin stang, der er bom sort der inde når lyset slukket men hænger alligevel et sort tæppe for skabet, kan det være jeg ikke får mørklagt det ordenligt ? eller betyder det ik det vilde
håber der nogle der gider læse min roman

og hjælpe mig lidt.
har egenlig ik lyst til at ligge billeder og sådan ind for tænker lidt på er det ik lidt dumt ? politiet kigger vel osse med eller det bare mig der har lidt papegøjer ?
veeenlig hilsen trippolai