Wulaa, så er jeg på banen igen!
Jeg valgte igår at droppe min ide med stilklinge/moderskab i mit første grow, jeg er rimelig lowbudget fortiden så det er ikke penge til udsugning/kulfilter til det skab pt. ...

MEN
Fandt mine "superskunk" frø frem og tænkte hvorfor ikke? - Min mor og mig er ikke helt enige om det er rigtigt at dyrke sit eget stash, så dette grow jeg går igang med nu, er lavet med henblik på at muligvis blive spoleret og planterne revet op.. nu må vi se hvad hun kan finde på..
- måske virker det forkert? men lad mig om det, jeg VIL dyrke min egen røg!!
Først og fremmest skulle jeg have fyldt min bobbler i veggeskabet op med godt de 50L vand den rummer, men selvfølgelig endte det med at pladen knækkede pga, vægten .. fik dog lavet en ramme som kunne støtte og skåret skufferne lidt til så de stadig kan lukke. bravo

- Ser ikke så godt ud med gaffa tapen, men jeg beklæder lige kanten rundt med mylar senere idag.
Også lige en update af mit kontrol rum, med de nye luft pumper og alt sat op (køber røg alarm senere idag) timer til CFL sat til 18/6

Der blev fyldt vand i bobbleren og placeret et 89cm luftgardin i bunden. Jeg gik så igang med de 3 gødnings produkter GROW BLOOM MICRO.. men så vidt jeg har forstået ud fra manualen skulle jeg hælde 75ml gro 35ml bloom og 35ml micro til 50L vand

Det gik dog helt galt..
Jeg har lavet et skema hvor jeg vil skrive alt jeg tilsætter vandet ind + ph/ec værdier jævnligt
ph 5,8 ec 2,48dag 2ph 6,5 ec 2,40____________________________________________
- Jeg fandt ihvertfald ud af at de doser som Advanced Hydroponics anbefaler er overkill, skal jeg skifte mit vand ud? og prøve med 50% af det anbefalet?

Nå men jeg lagde 10frø til spirring mellem 2 tallerkener torsdag, og lørdag aften udvalgte jeg 6 som skulle i potterne (desværre ingen pics)

- Jeg havde dog røget lidt for meget igår og kom konstant op og diskutere med mig selv om hvor langt rockwool blokkene skulle ned i potterne og hvor langt nede jeg skulle placere frøet, og om blokken skulle gøres fugtig.. men jeg valgte at placere dem midt i potten og fugte blokkene med lidt vand, hope it's right!

Vandet pjasker så dejligt op på potterne, som jeg ellers havde været urolig for ikke ville ske..

Det var ihvertfald en lille update fra mig, også må jeg se hvad der sker, jeg er dog rimelig urolig medhensyn til den høje ec værdi hmm
I'll be back