killahkristian,jeg tror jeg kan de første 20 G13 historier, og efter at havde læst om andre hamp forsknings projekter, lyder den historie jeg postede som den mest sandsynlige (amerikanerne havde ikke nogen forædlings forsøg kørende på det tidspunkt, men det er dokumenteret at de såede de frø de konfiskerede og THC testede planterne (der står dog ikke noget om at de gemte nogen af dem eller noget om G13)). Selfølgelig kan den kun dyrkes fra stikling, det er ikke en sort ligesom whitewidow eller northern light, det er hvad amerikanerne ville betegne som et "lucky bag seed", så der er ingen hanner til at lave flere frø med, så de eneste måder at sprede den på er enten stiklinger som jeg fik, eller ved at lave krydsninger med andre sorter (eller hormon behandle den og selv bestøve).
jeg har ikke voldsomt mange g13x´s tilbage og dem jeg har har jeg lovet væk til valentin hvis han vil have dem, men jeg er ved at lave nogen nye (og de bliver lidt vilde [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ), så slå koldt vand i blodet et par måneder og så er de klar (måske til den 23/12 på staden)
[ 23 Oktober 2003: Besked ændret af: Sir Haze ]
|