eskapisme skrev:
kæft hvor lækkert !
Right on, dude!
Qua112 skrev:
ser lækkert ud

og jo det er de ud over 2 af dem som er en anden art jeg ik kender til
Spændende. Mange planter, må man sige, på så lidt plads. Glæder mig til at se hvordan du løser lugtproblemet.
BisMann skrev:
Mht. med curring med smag og duft, så tør skrællerne før de puttes i krukkerne, ellers er de en lækkerbisken for mugsvampe. Du kunne også overveje at putte vaniliestænger eller tørret kanel ned sammen med. Hvis vanilie, så skær den over på tværs og skræl vanilie og frø ud og put stængerne i, de skal nok give masser af duft af sig. Har hørt godt om curring overnævnte ting, men gør dig selv den tjeneste at have noget langtidscurret au naturel også.
Iøvrigt meget sigende med billedet med målebægeret hvor der står sukker på. Der er godt med trichs. Tillykke med høsten.
Well, smutter en tur til København på druktur nu her i denne weekend, men så må jeg lige aftale med min kammerat at han skal købe noget bagepapir og skifte det ud. Vaniliesmag har jeg ikke tænkt på, lyder også som et godt bud og ja, du har nok ret. Burde nok gemme noget af det uden at lege med smagen. Man kunne jo gå hen at blive træt af det.
Og ja, bortset fra at det lige lugter lidt stærkere end sukker

Tak for det Bismann, og tak for hjælpen hele vejen igennem!