Hejsa folkens
Jeg er nu gået igang med at eksperimentere lidt med et grow herhjemme
Det skal lige siges, jeg ikke ryger det, og gør det kun fordi jeg syntes planterne er MEGA fede! Dog bor jeg sammen med en der nyder godt af det når der skal høstes, og i samme ombæring kunne det jo være lækkert at få så stort udbytte som muligt ud af det (:
Jeg gider ikke noget med MEGA grow rooms, så de står i et skab i 12/12 perioden, og ellers står de i vindueskarmen
Problemet er..
De to første planter blev ikke særlig høje (vi snakker hhv 29 og 46cm)
Vi kalder den på 29cm for "Plante1" og den på 46 for "plante2"
Plante1 er som sagt 29cm, og har ikke nogen store grene, men et okey stort bud (står i blomst nu)
Plante2 er 46cm, har lidt flere grene på, men stadig meget spinkel og har til gengæld meget små buds (Også i blomst)
Udover det, har vi en Plante3 som er 68cm og ekstremt spinkel.. det er bare en stamme, og i toppen sidder der så en masse skud (den er lige sat i blomst forleden)
Både Plante1 og Plante2 har ikke fået gødning før til sidt i blomstringen, og Plante3 har fået samtidig med den blev sat i blomst nu..
Men hvorfor bliver de ikke højere eller mere busket ?
Jeg vil jo gerne ha en plante frem som har en okey højde og er meget busket isteder for de der stakkels tynde blomter der

Jeg gøder med :
Canna Terra Vega
Canna Terra Flores
Og der får de ca 150-200ml hver anden dag.. nogle gange lidt mere, andre gange mindre..
Kom gerne med tips til at få dem bedre ?
en anden ting..
Jeg har så 4 som lige er pottet om i større potter.. de strækker sig også for sygt.. den ene er trimmet, og er ikke nær så høj, og har lidt mere busk end de andre, men de andre bliver meget lange og tynde også ?
De har fået Canna Vega under hele perioden fra start..
Mvh
EDIT:
Plante1 :

Plante2 :

Plante3 :

Plante4 (Trimmet/Toppet) :

Plante5 :

Plante6 :

Plante7 (LST) :

Plante8 :