Det er jo for åndsvagt. Det er ikke gennem psychedelia.dk at folk begynder at tage stoffer.
Det er sguda når lorte medier begynder at lave overskrifter om at "OMG LOL HOSTEPILLER VIRKER LIGESOM LSD OG ECSTASY OG ALLE KAN FÅ DET OMGOMGOMGOMG"
En ting er at det ikke passer. DXM virker på ingen måde lige som LSD og ecstasy, og en anden ting er at når man skriver sådan noget lort, så er det da klart at folk begynder at købe de lortepiller.
Det er utroligt, at medier gang på gang beskylder psychedelia.dk for at forherlige rusmidler og kun beskriver de gode ting. Det passer jo slet ikke, bare se hvor mange posts der i Medaljens bagside og hvor mange der bliver frarådet at tage stoffer herinde.
Det er derimod de alm. medier der forherliger rusmidler, når de skriver om kokain at man bliver på toppen og man har megagod selvtillid og alt er bare for vildt, og så når de skal beskrive det dårlige, får man et eller andet absurd skræk scenarie som de færreste tror på, istedet for sandhden; At kokain er farligt, men du ikke nødvendigvis bliver bums og seriemorder første gang du prøver det
Og sider som netstof.dk gør det præcis samme måde. Og det er den slags der får uvidende folk til at tage stoffer
Jeg har satme et dybt had til alle vores mainstream medier her i danmark (Og de fleste undergrunds, for de fleste er sgu ikke en skid bedre, selv Dansk Perspektiv og information er altid fyldt med lort), det eneste de kan pumpe ud er løgn efter løgn.
Tænk at psychedelia.dk gang på gang skal beskyldes for alt muligt. I artikler bliver der hintet om salg, produktion og at vi "lokker" folk til at tage stoffer.
Det er bagvaskelse, og hvis det ikke var på grund af den opmærksomhed det ville give, burde psychedelia.dk's hovedmænd lægge sag an.
Jeg er ikke ligefrem selv jura ekspert, men har før snakket om det med en af mine jura studerende venner, og han siger at der er belæg for at psychedelia.dk vil kunne lægge sag an, og vinde.
Medierne burde ikke kunne slippe afsted med den slags beskyldninger.