Citat:
Lavet i Reason? Den lead lyder som Subtraktor.
Nej jeg bruger ikke reason. det er ikke lige min kop the.
Jeg har lavet det her nummer vha. Korg SX1, en gammel original Korg MS20 WOOOOH!!! Jeg har der ud over brugt en record suite...my favorite Audition aka. cool edit pro. Her inde har jeg dels optaget de forskellige dele. plus der er brugt samples fra Grand Master Flash og Sugar Hill Gang.
Derfra er de alle blevet stack'd i min multi track, rack recorder

. Optaget Rearrangeret på samme måde. og der fra har de enkelte lag blevet behandlet enkeltvis med multiband compression. Alle andre effekter som reverb, delay osv. er elementer som er komponenter af de enkelte synths, beats osv.
Hvad angår multiband mastering, vil jeg give dig ret i at det er svært og at det skal bruges med respekt.
Men så siger du:
Citat:
Din mastering er efter min mening alt alt for overkompresset. Den pumper på en ret ubehagelig måde. Jeg ville give alle dine dynamiske plugs en slapper så det hele bliver lidt mere afslappet at høre på.
NB! AL KRITIK ER KONSTRUKTIV KRITIK!!!! Det er noget jeg har lært gennem arbejde som grafisk designer...
Og derfor vil jeg sige ok. Men taget i betragtning at det er breakbeat track vi har med at gøre. Syntes du så ikke at det passer men en overkompresset lyd? Jeg syntes ellers det gir lyden en ambiance. som om alle elementerne kommer fra samme sted...?
Tænkt er du selv en reason mand?