hej psy.dk, jeg gad enormt godt at se nogle tegninger fra folk herinde, syntes selv det er enormt sjovt/spændende at se hvad folk tegner, det gir ligsom lidt indblik i sindet, så håber der er nogen der vil vise lidt af deres kreativitet i min tråd, jeg lægger selv ud med et par tegninger, de er alle lavet i selvskab af miss cannabis. men ellers er alle tegninger og små krudseduller velkomne, især dem som er inspireret af psykedeliske stoffer. jeg får bare aldrig selv taget mig sammen til at tegne når jeg er på trip... here goes:

den første her har jeg tegnet i en mega skævert inden jeg gik i seng, havde glemt alt om den, og så fandt jeg den dagen efter på mit bord.. var lidt sjovt, syntes selv den ser godt ud, men er flottest på papir. teksten er sat ind med adobe photoshop

jeg syntes den er pænere på skærm som inverteret

ved ik hvad det er, men den er tegnet med sort tusch på hvidt papir og så lavet lidt om i adobe da jeg scannede dem ind

en lille svamp, og husk nu hvad dør-musen sagde

denne her lavede jeg ude hos en kammerat, vi sad og kedede os, og så fandt vi nogle tykke børne tuscher og lidt linieret papir, men det blev da kreativt nok. tror den forestiller mit univers, den er tegnet i en rigti heavy skævert, så husker det ik helt...
håber i gider vise frem hva i har liggende af tegninger, og hvis der er nogen der gider komme med lidt kritik eller bemærkninger er jeg lutter øre
alt er velkomment, både grafik og tegninger, og hvad i nu ellers har lavet