Jeg stødte på denne lille absint/thujon olie i Japan lufthavn i en eller anden meget fancy bar/cafe hvor vi spiste morgen mad, de havde et bredt udvalg af alle mulige drikke og jeg fandt denne lille absint mellem Pernod og andre mærker.
Det var intet mindre end hvad jeg kunne forstå en thujon olie man tilsætter sin alm pernod så den får et skud thujon, da de oprindelige mængder thujon er blevet reduseret kraftigt i pernod og andre absint's
I følge flasken måtte dette ikke konsumeres rent og man burde max tilsætte en pipete fuld, jeg prøvede at tage nogle billeder af flasken men de var ikke meget begejstret for et i lufthavnen og jeg blev bedt om at lade være.
Men jeg fik da dette her ud af det og man kan se de røde krydser bag på flasken, der indikere at det ikke bør drikkes rent og at man ikke skal hælde af flasken, men bruge pipeten.
Jeg drak ikke noget absint til morgenmad, da jeg havde en meget lang flyvetur foran mig og efter 24 timer i tokyo uden kontanter skulde jeg bare ha noget at æde. (Tro det eller ej man kan ikke bruge plastik kort i tokyo og de nye chip Visa kort virker ikke i deres banker og maskiner)

Denne flaske mener jeg var på 93% men er ikke helt sikker og det kan også være den kun var på 90%
MVH
Piercer :twisted: