Jeg ryger hver eneste dag og jeg har prøvet op til flere gange at have vaskeægte hallucinationer med hash.
Dog får jeg det aldrig mere p.g.a at jeg ryger på hverdagsbasis. Jeg har både set fedtmule og alverdens
andre sjove figurer og de gange jeg ikke har været så tilvendt fik fik jeg altid synsforandriger når jeg røg.
De gange jeg har prøvet at få ægte hallucinationer (i form af at jeg har kunnet se små dansene figurer på div.
overflader) har været hvor jeg var minimalt tilvendt og så er det iøvrigt kun sket hvis jeg røg helt
alene uden nogen form for forstyrelser andet end den naturlige baggrundsstøj fra biler osv og dose
har været ligegyldig. De ægte hallucinationer har højst fundet sted i en halv time af rusen men det
er svært at sige for min tidsfornemmelse ændres altid enormt når jeg ikke er så fucking tilvendt. Dengang
jeg kunne styre mit forbrug og kun røg ca hver 14. dag da skete det stort set altid når jeg bare røg alene,
hvis jeg var sammen med vennerne når jeg røg blev det mere til grineflip, men jeg fik altid virkelig
bemærkelsesværdige synsforandringer når jeg røg. Lys og skygge blev altid forstærket hvilket fik ting
til at skinde og se virkeligt ædle og indbydende ud og skygger oplevede jeg kraftigere hvilket fik
alting til at stå i en sændende lækker kontrast, og jeg fik osse altid den helt store filosof på når jeg
havde grint færdigt og begyndte at stene (jeg får stadig nu en ganske lille filosof på når jeg ryger)!
Til alle jer non-believers vil jeg bare sige surt for jer at hash ikke er ligeså lækkert og dejligt på jer som
det engang på mig, måske skulle i prøve at holde en pause på nogle måneder og så prøv igen at ryge eller
tag det oralt udelukkende i dit eget selskab! Og lad vær med at sætte dig til at glo fjernsyn eller spille computer
for så optager dette hjernen og lader ikke thc'en vise hvad den kan! Man kan f.eks sidde udendørs og bare
stirre på noget længe medens man lytter til baggrundstøjen og så sker det pludseligt. Det er osse engang
sket i en bus hvor jeg sad for mig selv og filosoferede medens jeg stenede på mine bukser, pludseligt
begyndte der bare at rulle tegnefilm på bukserne