Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
God-Morgen/Dag/Aften/nat alt efter tidspunktet du læser denne post

Som du/i sikkert kan se på antallet af mine postes, er jeg ny her på bordet, men det skal ikke holde mig fra at berette om en fantastisk aften jeg havde for et par dage siden.

Hele "balladen" startede da jeg var på indkøb i Føtex. Masende med 2 fyldte indkøbsposer og kursen rettet imod udgangen, standsede mit blik brat, da jeg i "Tobak/Vin/tips&lotto/Numedbilligspruttilungesomforgudskyldikkemårygefed-afdelingen" fik øje på en ca. 1m høj Vandpibe af den "Arabiske stil", uden at fjerne blikket fra piben, fik jeg spurgt om prisen på dette tilsyneladende vidunder, og på trods af det faktum at jeg er på SU(en grotesk/komisk tilstand jeg har været i, i næsten 7 år) og at jeg IGEN har brugt næsten alle mine penge, igen helt præcist den 20énde på måneden (jeg tror faktisk min bank kunne "stille kalenderen" efter hvornår den sidste krone forlader min konto) lykkedes det mig letter febrilsk at få fisket de 199kr frem som piben viste sig at koste, eller retter pibesættet som det viste sig at være.

Efter at være kommet hjem, og efter et par timer i køkkenet, lykkedes det mig med hjælp af min kæreste og 3 af vores venner at få fortæret de 2 Føtexposer (læs: spist den mad jeg købte i Føtex :P )
Endelig var tidspunktet kommet til at få afprøvet piben. Som tidligere nævnt var der tale om et pibesæt bestående af:

1stk Vandpibe ca.1m høj, med det fine navn Habibi [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

2stk. keramik/ler pibehoved/bong eller hvad sådan en fætter nu hedder.

1parkke med æblevandpibetobak, en sødt lugtende rød æblemasse´ der er kategoriseret langt fra hvad jeg normalt vil kalde tobak.

1parkke kul, en genial opfindelse i form af kul, som i bedste stjernekasterstil efter antændelse knitre i ca. 10-20 sekunder (dog ikke uden helt så store gnister som en rigtig stjernekaster) for så at blive til et stykke glødende kul, med en holdbarhed på ca. 30-45min.Jeg håber virkelig de kan købes separat ellers ender jeg med en ret stor samling vandpiber [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

4stk éngangs plastikmundstykker, praktisk genstand til folk der lider af: "dele mundstykke med andre-fobi".

1stk vandpibetaske,et plastiketui med skulder rem, en eventuel gaveide til ham der troede han havde alt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] .

Samt diverse dimser til vedligeholdelse/rengøring af piben.

Efter at have stenet over en ret mangelfuld brugsanvisning. tog min veninde Sara over
Hun fik hurtigt samlet og rigget piben klar til brug(efter min mening lidt for hurtigt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )

-en lille side note om Sara- hun har rejst rundt i og omkring Cairo i et årstid, og er deraf ret godt udannet i Vandpibens mysterium. Det kan i øvrigt lige nævnes at hun er Danmarks kommende Dronning og som hun selv siger: "det med Marry er blot en krise i hendes forhold med Frederik(der dog ikke har mødt Sara)" og at: "det sidste ord er ikke sagt i den sag endnu!! "

En sødt lugtende røg (læs: duft) spredte sig i rummet, for så at blande sig med tonerne fra Radioheads´ny CD(køb den!!) samt en hyggelig brummen fra vandpiben, det hele var ret fedt.

Og da der kom et forslag om at blande lidt go´pot i æbletobakken var der ikke langt fra ide til handling.

To Gram pot kommer på bordet og pludselig bliver stemningen MEGET hyggeligere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg skal ellers love for vi blev "ramt"… min erfaring siger mig ellers at 2g pot til 5 personer ikke er en overdrevet dosering, men hvad der skete, kan jeg faktisk ikke helt redegøre for!

Her kan i flæng nævnes:

- en overvældende følelse af afslappethed uden dog at værre træt.

- min beslutning om at bruge resten af mine penge (130kr) på dessert til mine gæster, i form af bland selv slik og sodavand fra den lokale kiosk.

- en meget uforståelig beretning om noget der var sket da min kæreste og Sara for mange år siden gik på efterskole, fortalt under hysterisk latter fra dem begge (jeg har stadig væk ingen ide om hvad historien gik ud på´)

- det totale grineflip vi fik over et militærprogram der blev sendt på DK4 (noget med en "Elite" hjemmeværnsenhed)

Om det blot var et resultat af en hyggelig aften med vennerne eller om vandpibeæbletobak har en "hemmelig" effekt jeg ikke kendte til, skal jeg ikke kunne sige… men sjovt var det .

Nåh`det må være mere end nok fra mig for denne gang! Så det er vel tid til en hastig konklusion:

- har du 199kr. Du ikke aner hvordan du slipper af med! Så tag et smut i Føtex [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

PS.
Den opmærksomme læser vil nok have bemærket de XX gange jeg har nævnt Føtex, jeg vil i den anledning lige understrege, at jeg (udover at handle der) ikke har nogle økonomiske mellem værende med denne butik, men at det nok nærmere et udslag af min manglende fornuft iforhold til økonomi/forbrug.

PPS. Jeg har haft lidt svært ved at gemmenskue hvad der må skrives og hvor det må skrives...så er jeg helt galt ibyen SORRY

[ 23 Oktober 2003: Besked ændret af: Johnny_Cash ]

Insane psychedelia user!

Velkommende til (læs: psychedelia.dk). Det lyder som om i har haft en god (læs: sjov) aften.

Håber du synes (Læs: kan lide) om vores side.

mvh. (læs: Med Venlig Hilsen) daffy (Læs: mig)

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 23 Oktober 2003: Besked ændret af: daffy duck ]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Tak for en sjov og velskrevet historie...

Forresten, hende sara dér.. jeg har en hvid hest et sted, kunne vi mon så ikke bilde hende ind at jeg prinsen? ;P

Velkommen til Johnny Cash!!

-Jurengju

P.S. Jeg er helt vild med Ring of Fire [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 24 Oktober 2003: Besked ændret af: Jurengju ]

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Jah.. Tak for historien!

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Godt skrevet Johnny_Cash, det er noget vi kan lide at læse! Velkommen til boardet! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Kops!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Helt klart god historie..hehe..
Man bliver jo helt fristet til at tage et smut i føtex [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
om et halvt år når den er godt brugt,
sender du så ikkke et billede af den.

læs topic:
klamme bonger !!!!! (indsend selv dine lokale billedere)

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Årh hvad - tror sgu da jeg skal have sådan én.

Ser den fed ud/hvordan ser selve vandpiben ud?

Dedikeret medlem

hehe ... ja det er sgu noget sjovt stads de hookas og æwle-tobakken..

de skulle bare lave dem i dobbelt-size, så man fik mere røg og mindre sug... hehe

men ellers må jeg sgu også nok sige at da jeg sugede den første hooka blev jeg meget overrasket over smagen, kongenafdanmark som røg + jeg bliver skæv.. hehe det er da et værdigt alternativ til prince light+hash.

men tobakken fra phillies er sgu også et godt alternativ...

Godt at folk kan komme med nogle gode tilbud.. det er kanon at Dansk Supermarked under byder Bizar Vest!

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Godaws igen,

Damn jeg har tømmermænd, altså den slags der er forsaget af et urimeligt overforbrug af Tequila, øl, White Rusian + alt det drikkelige med procenter jeg ikke husker nu.

Jeg er godt opdraget, så en loppe tjans som det at være vært for en fest er ingen sag,
Regel nr1 som pligt opfyldende vært med korrekt festetikette er: at holde sig sober, ædru (dog uden at virke kedelig) sådan nærmest forbillede artig for de indbudte gæster, et job – når jeg nu selv skal sige det- jeg klarede til til "punkt og prikke"hvofor hedder det enlig det?) jeg klarede det i hvert fald perfekt de første 20 minutter, men mit valg af velkomstdrik (tequila shots /m salt og citron) var nok set i bakspejlet ikke det smarteste, eftersom at gæsterne ikke ankom samtidig så jeg var nød til (Læs: på det tidspunkt virkede det som en selvfølge) at skåle shots med dem alle en efter en. Det kan vel bedst beskrives som: den proces’ der findersted, når den pligt opfyldende vært går fra yin til yang, med andre ord en resolut føring for bedrifter man IKKE fortager sig (og slet ikke når festen er hos en selv). En førertrøje der kun var i fare en enkelt gang da Mille under stor jubel fra den resterende fest (mig inklusiv) forsøgte sig som ild/sambuka -spyer ud af et vindue. Ild er nok så meget sagt, for nok kan sambuka brænde i et glas, men man kan ikke spy ild med det! Det lykkedes i hvert fald ikke for Mille eller mig (jeg kunne jo ikke bare sidde se til, når min førertrøje var i fare) det eneste der lykkedes var at få vores vindue og os selv (mig iført mit fineste sæt tøj) total indsmurt i sambuka. Nå det er tid til jeg holder kæft, det var ikke meningen at forurene jeres forum med en upassende føljeton, med mit misbrug som tema.

Til sagen!

Først må jeg hellere oprigtigt takke for den varme velkomst jeg føler at have fået(ingen nævnt ingen glemt) det er rart at komme til et forum hvor des bruger er i stand til at tyde min tvivlsomme måde at formuler mig på.

En eventuel varedeklaration kunne vel lyde: "Et overdrevent ukontrollerbart virvar af grammatiske/retoriske uretfærdigheder udmundet i et kaos af indskudte sætninger og parenteser, hvis primært (nok naive) formål er at få mig til at fremstå klogere end jeg i virkeligheden er!"

Jeg har grublet over en yderligere beskrivelse af denne post enlige emne (min ny indkøbte vandpibe) men som jeg tidligere har skrevet, kan den nok bedst beskrives som ca. 1meter høj, med et traditionelt arabisk udsendende, om den er køn er jeg nok ikke den rigtige at svare på, ligesom nybagte forældre heller ikke er i stand til at beskrive deres nyankommende vidunders udsende objektivt.
Det hele ville naturligvis have været nemmer med et foto her på posten, men jeg ejer desværre ikke et digitalt kamera, hvis den situation ændre sig skal jeg nok indsende et billede af barnets ½årsdag.

Med hensyn til af Dansk Supermarked er begyndt at underbyde Bizar Vest (hvor det ellers er)
Glæder jeg mig mere til at DS begynder at underbyde Staden´s Hash/pot priser [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] (I wish I wish)

Afrundingsvist

Erindre jeg pludselig, at et par af mine såkaldte venner såede hampfrø i alle min kærestes "ormale"potteplanter, hvis det viser sig at give resultat får jeg nok brug for lidt råd og vejledning da jeg er temmelig grøn på det område.

Well thats it fokes! Så er det tid til et smut på Kongen efter morgenmad.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]