Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg er den lykkelige vinder af en af FSRE-hjemmesidens konkurrencer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Som i sikkert nok har gættet var præmien en pose yopo-frø. Der står på pakken at de indeholder DMT og 5-MEO-DMT, og at frøene skal poppes, knuses og sniffes.
Det jeg vil høre om, er om der er nogen der har erfaringer med disse frø. Virker de overhovedet? Og kan man ryge dem i stedet for at sniffe? (har læst et andet sted på boardet at det ikke virkede at ryge dem, men det kan jo være at nogen har andre erfaringer)
Der står også at man kan tilsætte limestone for at gøre virkningen større. Har det noget på sig?

Peace out

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hejsa, jeg har selv en pose yopo frø liggende, men har ikke fået taget mig sammen til at prøve dem endnu.

Mht. limestone så tjek posten i alkymistens hjørne der hedder "CaOH's betydning".

Medlem

Det lader ikke til at der er så meget erfaring her på boardet omkring dette emne. Så jeg vil lige give et refarat af det jeg oplevede.

Det startede med at mig og en kammerat ristede 10 af de hersend yopo-frø. De poppede som det skulle og det var bare fjong. Vi knuste dem så, indtil de blev til støv. Det skal lige siges at vi ikke havde noget "limestone", eller kalksten som jeg mener det hedder hvis man oversætter det til dansk. Correct me if i'm wrong. Nå men anyway, vi gjorde os klar til at snuse det her pulver, som mindede utroligt meget om kaffe, både i lugt of af udseende. Og der var meget. Nok til 3 srteger til hver, på ca. 12 cm's længde. Jeg overkom lige at rykke en op i hvert næsebor, men min kammerat ville kun have en. Efter der var gået 20-30 minutter kunne jeg mærke en lille smule. Jeg havde nogle få visuals, og det virkede som om mønstrene i tapetet bevægede sig, og at væggene bølgede ind og ud. Men det var kun meget meget lidt, og det varede kun i ca. et kvarter.

Så alt i alt var det en stor skuffelse. Jeg tror at man kan få en ret god rus ud af yopo, men at vi gjorde en af følgende ting galt:

1. Vi tog for lidt
2. Vi undlod at tilsætte kalksten

Jeg hælder mest til det sidste punkt, da jeg har læst mange steder, at det er ret vigtigt.

Nå, håber det kan bruges til noget. Peace out.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]