Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 11:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Økodope
Medlem

Nogen der kender til følgende stoffer, helst nogen der har prøvet dem, og kan give lidt feedback og råd, inden jeg selv muligvis skulle prøve dem.

Psychotria Viridis
>>> Indeholder NN-DMT.
Har fået af vide jeg skal holde mig fra NN- DMT, da mange er blevet total fucket af det, og endt med psykoser.

Mimosa Hostilis (Jurema Preta)
>>> Indeholder DMT

Peganum Harmala
>>> Indeholder harmala alkaloids

...

LSA:

Hawaiian Baby Woodrose
>>> Contains LSA, works like LSD

Morning Glory
>>> Contains LSA, a natural variant of LSD

Er ikke specielt interesseret i at læse en masse om stofferne, men mere høre fra folk der kender til dem, og kan give råd, og evt. advare, etc. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Læs triprapporterne.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af tæk:
Nogen der kender til følgende stoffer, helst nogen der har prøvet dem, og kan give lidt feedback og råd, inden jeg selv muligvis skulle prøve dem.

Psychotria Viridis
>>> Indeholder NN-DMT.
Har fået af vide jeg skal holde mig fra NN- DMT, da mange er blevet total fucket af det, og endt med psykoser.

Mimosa Hostilis (Jurema Preta)
>>> Indeholder DMT

Peganum Harmala
>>> Indeholder harmala alkaloids

...

LSA:

Hawaiian Baby Woodrose
>>> Contains LSA, works like LSD

Morning Glory
>>> Contains LSA, a natural variant of LSD

Er ikke specielt interesseret i at læse en masse om stofferne, men mere høre fra folk der kender til dem, og kan give råd, og evt. advare, etc. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har prøvet Mimosa Hostilis (Jurema Preta)
Peganum Harmala
LSA:
Morning Glory

Jeg kan ihvertfald give dig det råd at først spise Peganum Harmala en halv time inden du spiser Mimosa Hostilis, jeg vil ikke anbefale at du blander de to sammen med LSA, men hvis du gør så sørg enten først for at lave et ekstrakt af det eller spise LSA´en før du indtager Maoi´en, der kan være nogle bi-stoffer i LSA som kan være ubehagelige sammen med Maoi´en...

Men prøv nu bare DMT, jeg forsikre dig om at det er det bedste stof jeg nogensinde har prøvet [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]) Cant be beaten...

Hurra for økologien...

Advarsel: det er farligt at tage stoffer [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Hehe men fik afvide af der var STOR forskel på NN-DMT og 5-MEO-DMT. NN-DMT skulle være meget kraftigere og voldsommere, end 5-MEO-DMT. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Havde ikke tænkt mig at blande de forskellige stoffer, da jeg har lært af mine fejl [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mht Morning Glory, hvordan virker det så? -/+ ved det, hvor meget ligner det LSD?

[ 11 September 2003: Besked ændret af: tæk ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af tæk:
Hehe men fik afvide af der var STOR forskel på NN-DMT og 5-MEO-DMT. NN-DMT skulle være meget kraftigere og voldsommere, end 5-MEO-DMT. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Havde ikke tænkt mig at blande de forskellige stoffer, da jeg har lært af mine fejl [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mht Morning Glory, hvordan virker det så? -/+ ved det, hvor meget ligner det LSD?

[ 11 September 2003: Besked ændret af: tæk ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Der er en relativ stor forskel på NN-DMT og 5-meo-DMT, sidstnævnte er ikke så visuel orienteret, men mere lyde, 5-meo-DMT er ca. 10 gange mere potent end NN-DMT, hvilket vil sige at det kræver en meget mindre dosis, NN-DMT er mere hallucinogen, nogen siger det er mere euforiserende også, men voldsommere, der vil jeg nu nok mene at 5-meo-DMT er mest voldsomt...

Ja, vi er her alle for at lære, jeg tror nok de fleste af os herinde har lavet en masse fejl iløbet af hvores drug-karriere, men man lærer jo efterhånden af sine eksperimenter gradvis som ens erfaring stiger [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Morning Glory virker lidt i stil med LSD, bare ikke lige så vildt, det er lidt hen af svampe med en lille smule mdma over sig, man bliver dejlig afslappet og får flotte halluer, man lisom svæver lidt når man går, sidst følte jeg mig næsten som Buddha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]