Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 08:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg en mand på 22 år, som har røget hash fast hverdag i godt halvandet år. Har altid oplevet hash på en god og positiv måde. Jeg har altid kunne passe min skole og har et godt fast job nu som jeg er glad for! Her for godt 2 måneder siden var jeg på mdma tur med 4 af mine bedste kammerater hvor vi tog et gram hver, og vil sige at det var en vild aften! :D Men siden det har jeg følt en trykken eller irritation i mest min venstre arm og venstre ben, det kan også være højre ben, men det er sjældent! Jeg er på ca. samme tidspunkt begyndt at træne i motionscenter 4-5 gange i ugen( uden ulovlige hjælpe midler!) :D Det skal sige at smerterne forsvinder når jeg er ude og lave noget som f.eks. Basketbold, fodbold og ting hvor man får tankerne væk fra alt andet! Så det jeg er i tvivl om er om det er min krop, eller om det er noget psykisk som er galt? Men håber virkelig at der er nogen der kan svare på hvad det kan være, eller evt. selv har oplevet det!!! Skriv endeligt hvis nogen har brug for mere Info for at kunne svare på mit spørgsmål! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Jeg ville nok bare tage til lægen og få tjekket det, men er det i led eller muskler. Kan du indsnævre det lidt, hvor det gør ondt?

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Junior medlem

Det er i baglåret i mit venstre ben, og generelt hele venstre arm. Det er også i nakke og ryg, men det har jeg altid døjet med. Men ja det ville nok være bedst bare at tage til lægen. Syntes bare at det er underligt at det kun kommer når jeg ryger! Og skal jeg fortælle lægen at det kun kommer når jeg ryger, eller er det bedre at sige at det bare kommer engang imellem? :)

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Hvis det kun kommer når du ryger, tror jeg godt jeg kender løsningen, men gør du vel også selv så jeg holder bare min mund :)

Junior medlem

Haha ja den løsning er jeg så udemærket klar over :) og det vil jeg da også gøre hvis det er sidste mulighed, men som sagt kommer det ikke når jeg aktiv samtidig med at jeg ryger! Men jeg har fået en tid ved kiropraktor idag, så håber han kan hjælpe hvis det er en nerve eller noget som driller :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

It's all in your mind :-)

Dedikeret medlem

hejsa!
-nu nœvner du selv indtagelse af 1gram(!) mdma.. havde du intense vrid og spændinger under rusen?..
mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
røg plejer at hjælpe på rygsmerter, så der må være noget andet galt

det kunne evt være en muskel eller noget som sidder uheldigt, og hver gang du ryger så får du den til at slappe af og dermed ubehag, en kammerat havde engang samme problem når han røg eller tog andre downers og det var vidst noget i den stil der var problemet for ham

hva fandt du ud af hos din kiropraktor?

Junior medlem

Først og fremmest tak for de mange svar :) som Rellek skriver tror jeg også at det kommer ekstra meget af at jeg sidder og tænker over det i stedet for at nyde rusen :) Hver gang jeg skal til at ryge tænker jeg jo: fuck nu kommer det sikkert igen! :/ Men hvordan faen for man sig vendt af med det? :D Jamen kiropraktoren kan godt mærke at der er noget galt, og siger faktisk at det kommer når jeg slapper af i kroppen, så tror helt sikkert også at Crime har fat i noget af det rigtige :)

Junior medlem

Til stopwarondrugs: Nej ikke så vidt jeg husker, det var en stille og rolig aften hvor vi bare slappede af og hyggede os det meste af tiden! Men jeg skal ikke kunne sige om jeg jeg har lavet nogen hurtige bevægelser eller forkerte bevægelser? :) Hvad kunne da have at sige under påvirkningen af mdma?

Dedikeret medlem

Hannibalweed skrev:
Til stopwarondrugs: Nej ikke så vidt jeg husker, det var en stille og rolig aften hvor vi bare slappede af og hyggede os det meste af tiden! Men jeg skal ikke kunne sige om jeg jeg har lavet nogen hurtige bevægelser eller forkerte bevægelser? :) Hvad kunne da have at sige under påvirkningen af mdma?

har en ven som vred sig så meget under en kixe-sprøder back in the days, at han bøvlede med det rigtigt rigtigt lœnge.. det var ufrivillige vrid med hele kroppen (så det i hvert fald ud til) pga overdose, så tœnkte der måske ku være en sammenhæng.. mellem høj dose MDMA, lavt væske indhold i kroppen(?) og evt forkert søvnposition/manglende ro&hvile/søvn..

håber det løs(n)er sig for dig!!
mvh STWOD

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]