Hej Alle,
Står med tusindevis af spørgsmål.. Har lige fået høstet mine flotte planter, klippet og finpudset halvdelen af dem og hængt til tørre - alt i alt, meget fint.
Den anden halvdel + alt trimmet ville jeg gerne lave klumb af, men her står jeg af. Syntes at have læst alverdens guides + tråde herinde, men synes hverken de er til at finde hoved eller hale i. Er der nogen herinde der på stående fod kan henvise til nogle guides til at lave -
MEGET gerne noget der er til at lave i køkkenet, noget ala netstrømper hvis i forstår?

Derudover har jeg læst om at trække olie på rest materialet. Mht. ryst er jeg ved at (eller jeg tror i hvert fald) finde ud af hvordan man gør, derimod er området med at trække olien ud fuldstændigt blankt for mig. Findes der en idiotsikker måde, der ikke kræver alverdens redskaber, noget du evt. ville kunne (igen) lave hjemme i køkkenet?
Opsummering:
1. Hvordan laver jeg mit ryst ud af trim og skud?
2. Hvordan trækker jeg olie på restmaterialet?
Håber der er en tålmodig sjæl, der vil tage en usikker sjæl under vingerne og bringe mig igennem en succesfuld høst. Takker på forhånd + alle de gode tips og triks denne side giver! //Hundehovedet