Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 08:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har røget en del her på det sidste, men her i fredags skete noget mærkeligt.. Jeg var sammen med 4 gutter, en jeg kender godt og to andre hvor jeg havde mødt den ene en gang før og den anden havde jeg aldrig set før. Nå men der blev tændt en joint og det var helt fint.

Men så efter jointen havde gået et par runder, fik jeg at vide at jeg var blevet helt grøn i hovedet... det var meget sjovt i starten, men så blev jeg vildt svimmel! Mit syn blev forstyrret af det man ser når man har lukkede øjne efter at have kigget ind i en kraftig lyskilde. Jeg mistede balancen og blev nødt til at støtte mig til min kammerat, derefter gav mine ben fuldstændig efter og jeg faldt ned i græsset som var vådt og ret klamt. Jeg kunne se at dem jeg var sammen med var ret bekymrede men de var i en helt anden verden i forhold til mig og der var en slags slør imellem mig og dem, jeg kunne ikke rigtig høre hvad de sagde og de var slørede at se på.

Der gik nok et halvt minut, hvorefter jeg så kunne begynde at fatte noget af hvad der skete. Vi gik en lille tur ind til byen og omkring 5 minutter senere var der ikke noget andet end at jeg selvfølgelig var blevet lidt skæv :P

Er der nogen herinde der kan komme med forslag til hvad der skete?
Jeg ryger hver weekend og har aldrig oplevet noget lignende?? Efter det smuttede vi i sommer hus mig og 4 andre hvor vi nok har fået røget 10 gram god røg tilsammen uden nogen tilbagefald.
P.s. jeg suttede på en strepsil imens jeg røg pga. meget opsvulmede mandler og dårlig hals, kan det have gjort en forskel?

Tak fordi i gad læse!

Medlem

Hej :)

Din historie minder lidt om mit første bonghoved.. Altså der blev jeg også helt bleg, utilpas og disorienteret.. Altså alt var sløret osv.. Jeg tror det skyldes at du måske ikke har haft nok sukker, eller fået nok mad/drikke indenbords?.. Jeg bliver nogle gange lidt svimmel hvis jeg glemmer at spise/drikke :) ! :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
var det på tom mave? har oplevet noget lign. dog mildere, en morgen hvor jeg ikke havde fået morgen mad og måske og lidt bagskæv.

eftersom det gik hurtigt over tror jeg ikke der er noget "farligt" ved det, tror blot det skyldes manglende sukker/mad/drikke i kroppen.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Junior medlem

Ja det var på tom mave og om eftermidagen, så det var nok derfor,
Tak for svar!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville også mene at det var dit blodsukker(niveau?) som er faldet en del. Næste gang kværn lidt cola inden, under og efter. Eller mere end bare lidt, hvis lidt ikke er nok. :- )

Oh, så lige dit indlæg. Anyway, oplever du en form for "lightheadedness", så indtag sukker.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Geografisk sted: Usually not far from a keyboard
Jeg har prøvet noget i samme stil engang.

Mine venner og jeg havde røget en del hele dagen og skulle til koncert. Jeg har det fint nok og har lyst til at være rigtig skæv. Ryger en masse joints uden der rigtigt sker så meget. Vi kommer så frem til koncerten og ser opvarmningen. Vi snupper et par joints mere og pludeselig får jeg det helt vildt underligt og mine venner siger jeg er helt hvid i hovedet. Jeg kan slet ikke holde balancen og mit syn bliver også påvirket helt vildt. Jeg kan kun se lysende røde pletter og kan kun svagt se andre mennesker som røde siluetter. Jeg kan slet ikke stå på mine ben. Da jeg forlader koncerten må jeg gå og støtte mig til min kæreste. Hænger bare om halsen på hende og følger med hvor hun går uden at fatte noget. Jeg ville aldrig selv kunne have fundet ud. Jeg bliver så lidt mere frisk når jeg kommer ud på gaden og begynder at kunne se normalt igen. Kaster så lige op engang og jeg tager en taxa hjem sammen med kæresten. Så får jeg lidt at spise og får det godt igen efter et par timer.

Ved stadig ikke helt hvad der skete. Muligvis har min krop været i en form for shock-tilstand så blodet har løbet fra min hjerne. Det kunne forklare synsforstyrrelserne. Jeg var ikke nede og ligge som du var -- måske var det derfor dit gik hurtigt over. Hvis du var nede og ligge og blodet så kom tilbage til hjernen. Ved ikke om det er det der sker. Men det er da en teori. Har aldrig prøvet noget i samme stil siden selv om jeg har røget mange gange siden. Underligt nok var jeg ikke specielt bange. Men jeg har lært man altid skal passe lidt på med dosen så man ikke bliver alt for skæv, og som de andre også skriver er det vigtigt at have styr på blodsukkeret.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]