<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Punk:
arrrg! Et naivt spørgsmål, ja man kan godt blive høj af muskatnød, men det kan også være ret så skadeligt og mange kan ikke li trippet, så mit råd er dont even try....
Grunden til at jeg kalder dit spørgsmål for naivt, er ikke fordi jeg selv vil kalde mig en stofexpert, men fordi det lyder som om du bare vil være høj på en simpel måde, du lyder som en desperado! Og man bør sgu ikke ligefrem være desperat efter stoffer, efter min mening!
KAN VI IKKE LAVE ET ENORMT LINK PÅ FORSIDEN TIL WWW.EROWID.ORG ????????<HR></BLOCKQUOTE>
Ikke for at ødelægge et eller meget offtopic - topic - men PUNK glemmer du ikke at vi er her for at informere dem der spørger, istedet kalder du ham naiv og brokker dig over at vi ikke har et mondo link til erowid - fordi så kan folk jo bare hoppe derind og læse, hvad fanden er det så lige at vi skal bruge psychedelia til???
Nåeh ja, erfaringer og hurtig svar på ting som man måske ikke selv kan finde, eller finde på et sprog man forstår så godt at man tør rette sig efter hvad der står skrevet.....
igen punk, desperat efter stoffer, tror squ ikke at du skal begynde at kalde folk desperate, tror nok at du er den mest desperate her *lol* måske lige undtaget mig.....
Desuden lyder han ikke det mindste desperat, han vil bare gerne høre om nogle ting man kan blive nemt skæv af...
Men en lille liste...
Væsken fra kogte opiumsvalmuer
Lightergas (ikke fedt)
Dampe fra diverse ting (benzin osv osv) men heller ikke så fedt, rister ens hjerne.
Ephedra - kan købes på nettet - opkvikkende
Ehm, der er squ så meget lort derude man kan blive ramt af - hvorfor finder du dig ikke bare en dealer og køber nogle ordentlige stoffer?
Altså hvis man skal være høj skal man da være det af kvalli og ikke af erstatning.
E.R