Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

jeg ville bare høre om der er nogen som ved om man ka blive skæv/høj af MUSKATNØD altså det man bruger til madlavning?? eller er der andre som har noget nemt man ka blive skæv af??? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!

arrrg! Et naivt spørgsmål, ja man kan godt blive høj af muskatnød, men det kan også være ret så skadeligt og mange kan ikke li trippet, så mit råd er dont even try....
Grunden til at jeg kalder dit spørgsmål for naivt, er ikke fordi jeg selv vil kalde mig en stofexpert, men fordi det lyder som om du bare vil være høj på en simpel måde, du lyder som en desperado! Og man bør sgu ikke ligefrem være desperat efter stoffer, efter min mening!

KAN VI IKKE LAVE ET ENORMT LINK PÅ FORSIDEN TIL WWW.EROWID.ORG ????????

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Hvorfor dog ikke bare drikke noget alkohol eller ryge noget fed? Det plejer at virke efter hensigten, hvis man er ude på at fordumme/lamme sig selv i nogle timer.

Hvis du vil trippe, kan du lige så godt købe svampe - det er sjovere, flottere, mere behageligt osv. - DETTE ER IKKE EN OPFORDRING TIL AT TAGE SVAMPE!!!!!

Hvis du er så skide desperat efter at blive høj/skæv/påvirket, kan du sgu lige så godt faste i nogle dage, eller lade være med at sove i 3-4 døgn - det koster ingen penge, og man skulle være sikker på at opleve sære og skræmmende ting hvis man bliver ved længe nok.

Jeg var også på et tidspunkt lidt fascineret af muligheden for at trippe på lovlige "dagligdags"-ting, men jeg tror simpelthen ikke at det er det værd.
Man kan få fat i hash ALLE steder i Danmark, til en nogenlunde pris, man får det sjældent rigtigt dårligt på hash, og man er næsten garanteret en rimeligt behagelig rus.

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
der er masser af simple ting du kan blive høj af hvis du ikke har noget imod at brække dig i timevis eller lide andre div. forgiftningssymptomer ;-)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Tja, du kan jo f.eks. ta en masse banan skræller koge dem i nogle timer og komme den kogte masse i ovnen til det blir til sort pulver.. eller fange en masse frøer pille huden af og la det tøre og så ryge det.. eller ryge peanut skaller... der er mange muligheder, men det er ikke nogen opfordring
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det var en joke fra Anima, SKRIVER DET BARE LIGE FOR EN SIKKERHEDS SKYLD SÅN AT VI IKKE OGSÅ BLIVER ANHOLDT HVIS EN ELLER ANDEN SKULLE GÅ UD OG PRØVE DET OG DØ!

[ 30 Januar 2002: Besked ændret af: Punk ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* Punk !

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Muskatnød er psykedelisk... Men IMO ikke en særligt behagelig virkning. Og det føles ikke sundt. Men en meget stenet effekt, og man får et ubehageligt hangover.
Jeg har prøvet det en enkelt gang for mange år siden, og synes slet ikke at det er værd at prøve igen.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Lad os da holde os til muskat i madlavningen... Der giver det jo et dejligt pift [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Desuden får man voldmeget luft i maven af muskatnød og går og skider i mange timer...

Insane psychedelia user!

Det får jeg også af alkohol, 50% af dagen efter jeg har drukken sidder jeg å æh lokum!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Punk:
arrrg! Et naivt spørgsmål, ja man kan godt blive høj af muskatnød, men det kan også være ret så skadeligt og mange kan ikke li trippet, så mit råd er dont even try....
Grunden til at jeg kalder dit spørgsmål for naivt, er ikke fordi jeg selv vil kalde mig en stofexpert, men fordi det lyder som om du bare vil være høj på en simpel måde, du lyder som en desperado! Og man bør sgu ikke ligefrem være desperat efter stoffer, efter min mening!

KAN VI IKKE LAVE ET ENORMT LINK PÅ FORSIDEN TIL WWW.EROWID.ORG ????????
<HR></BLOCKQUOTE>

Ikke for at ødelægge et eller meget offtopic - topic - men PUNK glemmer du ikke at vi er her for at informere dem der spørger, istedet kalder du ham naiv og brokker dig over at vi ikke har et mondo link til erowid - fordi så kan folk jo bare hoppe derind og læse, hvad fanden er det så lige at vi skal bruge psychedelia til???

Nåeh ja, erfaringer og hurtig svar på ting som man måske ikke selv kan finde, eller finde på et sprog man forstår så godt at man tør rette sig efter hvad der står skrevet.....

igen punk, desperat efter stoffer, tror squ ikke at du skal begynde at kalde folk desperate, tror nok at du er den mest desperate her *lol* måske lige undtaget mig.....

Desuden lyder han ikke det mindste desperat, han vil bare gerne høre om nogle ting man kan blive nemt skæv af...

Men en lille liste...

Væsken fra kogte opiumsvalmuer

Lightergas (ikke fedt)

Dampe fra diverse ting (benzin osv osv) men heller ikke så fedt, rister ens hjerne.

Ephedra - kan købes på nettet - opkvikkende

Ehm, der er squ så meget lort derude man kan blive ramt af - hvorfor finder du dig ikke bare en dealer og køber nogle ordentlige stoffer?

Altså hvis man skal være høj skal man da være det af kvalli og ikke af erstatning.

E.R

Insane psychedelia user!

Ah elven raveren vender utroligt smukt tilbage, starter med at nedgøre mit svar, som om han aldrig selv har skrevet noget negativt og skriver derefter en suveræn anmeldelse af diverse skodstoffer + et suverænt svar "hvorfor finder du ikke bare en dealer og køber nogle ordentlige stoffer", hvad er ordenlige? Du snakker selv om at de nævnte stoffer rister hjernen, gør det som DU definerer som ordentlige stoffer ikke det?. Til sidst skriver han næsten altid PLUR, i sine posts men idag har han dog "glemt det" er det mon fordi at han ikke har udvist særligt meget peace, love, unity eller respekt!

[ 30 Januar 2002: Besked ændret af: Punk ]

Insane psychedelia user!

og nu hvor du snakker om erstatning, jeg synes det var noget med en person foretrak xtc frem for real love, se det er hvad jeg kalder erstatning, ta stoffer istedet for at ha et liv!

In our memories
Brugeravatar

Jeg har prøvet muskatnød i ren desperation..
Hold dig fra det, det er noget lort!
... medmindre man tænder på at brække sig og besvime

Hmm det her fortsætter vi lige et andet sted punk....

In our memories
Brugeravatar

Hold nu kæft allesammen!

(Ja, også dig Speedy! - Din mor!)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Kæft Dex! Hold det der på IRC!

In our memories
Brugeravatar

Luk røven, N - din lamme stodder!