Skou skrev:
Fik det at vide nede i min headshop, og er ikke sikker, men mener at kunne huske at der stod med småt at det var 50x. Men kan godt være at jeg husker forkert, fik det ihvertfald at vide der nede.
Googler man på krypton kratom 50x finder man rigtig nok nogle hits.
Men da der
ikke står 50x på pakken og der
ikke er en "officiel" krypton hjemmeside, så er det sgu nok bare et rygte, skulle jeg mene...
If it ain´t written, it´s just a rumor hvis vi snakker GMP - og så meget andet
Citat:
personligt er jeg helt vild med 1 gram krypton i en kop varm vand med en stor skefuld luksus honing. Det smager virkelig godt
Fy for satan da

Jeg brækker mig ved smagen af
M. speciosa og bliver nødt til at opslemme mængden i en minimal mængde kogende vand(for hurtigere onset end f.eks formuleret i gelatinekapsler)... ~10ml, som hældes i halsen uden at smage på det, hvorefter jeg skyller med rent vand og skynder mig at fråde en Piratos eller to. Det er nok afstedkommet af nogle år med det langt mindre potente kratom resin, hvor man gerne skulle op på 5-6-7 g for at få en lille effekt. Alene tanken om smagen giver mig mindre sammentrækninger i mellemgulvet i skrivende stund...
@crUnk: Jeg kan heller ikke finde koncentrationer eller doser på Black label. Selvom Black Labes stater sig selv som markedets bedste kvalitet, så vil jeg, med reference til Krypton Kratom,
formode at en dosis på ca. 0,5g vil være passende.
Hvis jeg skulle give en anbefaling, så start relativt lavt ud med 0,3-0,4g og afvent effekt