Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 01:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har lavet emnet, fordi jeg kunne se det ikke har været oppe herinde endnu. Desuden kunne jeg ikke finde nogle brugebare informationer på google. Jeg har søgt under "Kratom Black Label Dosage".

Nogle herinde der har prøvet Kratom Black Label eller kan anbefale doseringer?

crUnk.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Der tager jeg gerne indholdet af en pose, så er det godt stærkt som krypton.

Medlem

nosirrom skrev:
Der tager jeg gerne indholdet af en pose, så er det godt stærkt som krypton.

Vil en person, med få efaringer indenfor opaiter, godt kunne mærke en dosering på 1g?

crUnk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvor stærkt er ekstraktet?
Ved krypton 50x ville 0.5 g være en fin startdose sammen med en joint, personligt er jeg helt vild med 1 gram krypton i en kop varm vand med en stor skefuld luksus honing. Det smager virkelig godt, og virker virkelig godt, og hvis man så også tænder en joint når virkningen kommer fra kryptonen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Kratom Black Label er såvidt jeg ved ca det samme som krypton.

@ Skou, jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan du har slået 100% fast at Krypton er 50x. Det står ikke på posen, og diverse forhandlersider kategoriserer det mellem alt fra 35- til 50x

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fik det at vide nede i min headshop, og er ikke sikker, men mener at kunne huske at der stod med småt at det var 50x. Men kan godt være at jeg husker forkert, fik det ihvertfald at vide der nede.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Skou skrev:
Fik det at vide nede i min headshop, og er ikke sikker, men mener at kunne huske at der stod med småt at det var 50x. Men kan godt være at jeg husker forkert, fik det ihvertfald at vide der nede.

Googler man på krypton kratom 50x finder man rigtig nok nogle hits.
Men da der ikke står 50x på pakken og der ikke er en "officiel" krypton hjemmeside, så er det sgu nok bare et rygte, skulle jeg mene...
If it ain´t written, it´s just a rumor hvis vi snakker GMP - og så meget andet :)

Citat:
personligt er jeg helt vild med 1 gram krypton i en kop varm vand med en stor skefuld luksus honing. Det smager virkelig godt

Fy for satan da :lol: Jeg brækker mig ved smagen af M. speciosa og bliver nødt til at opslemme mængden i en minimal mængde kogende vand(for hurtigere onset end f.eks formuleret i gelatinekapsler)... ~10ml, som hældes i halsen uden at smage på det, hvorefter jeg skyller med rent vand og skynder mig at fråde en Piratos eller to. Det er nok afstedkommet af nogle år med det langt mindre potente kratom resin, hvor man gerne skulle op på 5-6-7 g for at få en lille effekt. Alene tanken om smagen giver mig mindre sammentrækninger i mellemgulvet i skrivende stund...

@crUnk: Jeg kan heller ikke finde koncentrationer eller doser på Black label. Selvom Black Labes stater sig selv som markedets bedste kvalitet, så vil jeg, med reference til Krypton Kratom, formode at en dosis på ca. 0,5g vil være passende.
Hvis jeg skulle give en anbefaling, så start relativt lavt ud med 0,3-0,4g og afvent effekt :wink:

Medlem

Jeg har heller ikke kunne finde præcise dokumentationer på hvor høj ekstrakten er på begge produkter.
Som CannaChem sagde, så blev black label markedsført som det stærkeste og kostede mere end Kryptom Kratom - så håbede lidt på de ekstra $$ ville hæve kvaliteten lidt.

!CannaChem
Jeg vil gøre som du siger og starte relativt lavt ud med en dosis på 0,5g - også sådan jeg først have et indtryk af det skulle doseres..

!nosirrom
Når du siger du gerne tager en hel pose, er det så fordi effekten er forholdsvis lav eller fordi du er hærdet inden for opiater? :)

crUnk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Googler man på krypton kratom 50x finder man rigtig nok nogle hits.
Men da der ikke står 50x på pakken og der ikke er en "officiel" krypton hjemmeside, så er det sgu nok bare et rygte, skulle jeg mene...
If it ain´t written, it´s just a rumor hvis vi snakker GMP - og så meget andet :)

Hvis ikke jeg husker meget forkert fra dengang at kratom stadig var lovligt og der var en dansk hjemmeside med et meget passende navn, og der solgte de også krypton, og der stod der ihvertfald at det var 50x de solgte.

Citat:
Fy for satan da :lol: Jeg brækker mig ved smagen af M. speciosa og bliver nødt til at opslemme mængden i en minimal mængde kogende vand(for hurtigere onset end f.eks formuleret i gelatinekapsler)... ~10ml, som hældes i halsen uden at smage på det, hvorefter jeg skyller med rent vand og skynder mig at fråde en Piratos eller to. Det er nok afstedkommet af nogle år med det langt mindre potente kratom resin, hvor man gerne skulle op på 5-6-7 g for at få en lille effekt. Alene tanken om smagen giver mig mindre sammentrækninger i mellemgulvet i skrivende stund...

Kunne heller ikke forstille mig at kratom var specielt rart at drikke hvis der skal så høj en dose til 8) - men den med honingen.. det er en vinder ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

@ crUnk
Jeg vil ikke kalde mig selv for hærdet over for opiater, men jeg er dog forholdsvist hærdet kratom bruger.
Det er noget tid siden jeg sidst har haft krypton kratom, men når jeg har haft det er det 1 grams poserne.

Jeg kan godt lide kratom.

Jeg håber det var svar nok for dig, jeg er ikke specielt oplagt til at skrive et langt indlæg, da jeg selv ligenu er ret bedøvet på den dejlige plante

Medlem

nosirrom skrev:
@ crUnk
Jeg vil ikke kalde mig selv for hærdet over for opiater, men jeg er dog forholdsvist hærdet kratom bruger.
Det er noget tid siden jeg sidst har haft krypton kratom, men når jeg har haft det er det 1 grams poserne.

Jeg kan godt lide kratom.

Ja okey, kunne også forstille mig at jeg sagtens ville kunne nappe 1g af det i en kop. Vi har misforstået hinanden fra starten da kratom black label kun kan fås i 3g's poser. Synes nemlig det ville være lidt af et sovetrip for en første gangs bruger hvis han nuppede 3g i en kop ;)

nosirrom skrev:
Jeg håber det var svar nok for dig, jeg er ikke specielt oplagt til at skrive et langt indlæg, da jeg selv ligenu er ret bedøvet på den dejlige plante

:rocking:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hmm, jeg er nu ret sikker på at det Black Label jeg har drukket har været i 1 grams poser, jeg husker ihvertfald aldrig at jeg har delt en sådan pose op i mindre portioner.
Det er dog noget tid siden jeg sidst har drukket pulverekstrakt da jeg har fået 300 gram 10x resin af en god ven som ikke hedder Arthur

Medlem

nosirrom skrev:
Hmm, jeg er nu ret sikker på at det Black Label jeg har drukket har været i 1 grams poser, jeg husker ihvertfald aldrig at jeg har delt en sådan pose op i mindre portioner.
Det er dog noget tid siden jeg sidst har drukket pulverekstrakt da jeg har fået 300 gram 10x resin af en god ven som ikke hedder Arthur

Kratom Black Label er forholdvis nyt, det fåes KUN i 3g.
Desuden er det ikke i poser men i en sort metal box, deraf navnet Black label ;)

Jamen held og lykke med dit potentielle nye misbrug/- forbrug.

crUnk.

Junior medlem

Kan det passe at black label kratom ikke er særlig stærkt? Der står flere steder at det er 60x men bag på poserne står der at man skal tage 2-3 gram. Jeg har prøvet med lidt under 1g uden den store effekt. Til sammenligning plejer 0.3g krypton at give en noget kraftigere effekt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Krypton indeholder overhovedet ikke kratom, men derimod O-desmethyltramadol så det er nok ikke det bedste at sammenligne med. Derudover tror jeg der altid er god grund til at tage producenters påståede styrke på ekstrakter med et gran salt. Enten bullshitter de, eller også er produktet blot ikke harmoniseret, jeg hælder mest til det første, men faktum er 5x, 10x, 20x 40x osv sjældent er så mange gange stærkere som det påståes at være.

Junior medlem

ThirdEyeFlood skrev:
Krypton indeholder overhovedet ikke kratom, men derimod O-desmethyltramadol så det er nok ikke det bedste at sammenligne med. Derudover tror jeg der altid er god grund til at tage producenters påståede styrke på ekstrakter med et gran salt. Enten bullshitter de, eller også er produktet blot ikke harmoniseret, jeg hælder mest til det første, men faktum er 5x, 10x, 20x 40x osv sjældent er så mange gange stærkere som det påståes at være.

Okay, det var også min formodning... tak for hjælpen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]