What?? jeg fik et chock!
Det er jo ikk noget problem at få sally ind i landet....jeg tror ikk at hundene har lært lugten af hellig mynte at kende.heheheh

optur!
nå nok praleri...jeg skriver jo her for at høre jeres mening!
Jeg fik 30 g. Salvia D oacxal blade ind af døren. Smed det hele i min nyindkøbte 50 kr,- ´s kaffemølle( God investering hvis du er til urter!), og møllede løs.
Jeg havde læst en masse om set og setting og at det var temmelig vigtigt ved salvia indtagelse, så mig og min kammerat låste os inde i lejligheden med stearinlys og god chill-out musik. Kyphi - Digitalis styrer.
Vi tog en tjubang og fyldte hovedet med ca. 1½ - 2 g blade og jeg startede den op. holdt lighteren på og holdt røgen inde i 30 sek. ventede....
Ikke en skid skete der. Min kammerat prøvede at ryge men fik den ondeste hosteren på, ligesom når man ryger ren pot på bongen, men intet skete. Sally smager sq desværre meget lig dårlig dækblads-pot.
Jeg røg på psycheldelia.dk og fandt ud af at lave et simpelt ekstrakt med acetone. Det var ret nemt faktisk, så jeg skulle kun bruge 2 forsøg før jeg fik det gjort korrekt. men så havde jeg også 5 gram 5X sally ekstrakt!
Og jeg kan godt love at et enkelt Bonghovede at det ekstrakt VIRKER BARE!
Nu har efterhånden nogle stykker af mine kammerater ( og deres forældre!!) prøvet at ryge af det. Bare et hoved, og de flyver rundt i rummet og hører stemmer osv.
´
Første gang jeg røg det,fik jeg flået min sjæl ud af kroppen og røg 10 år tilbage i tiden. Det var vildt nok men jeg syntes ikk rigtig at jeg kom "Helt igennem".
Når jeg ryger det nu er det som om at jeg kommer til en slags perron hvor jeg skal rejse fra men jeg kommer aldrig afsted, der er noget/nogen der vil have mig med et sted hen men jeg kommer aldrig med! Selv om jeg ryger 2-3 hoveder i træk!
Så nu spørger jeg jer andre sally trippere, er det bare mig der skal ryge noget stærkere ekstrakt eller gør jeg noget forkert?
Jeg vil gerne på indre rejse og måske i lidt længere tid en det klassiske ind-ud af sally land!