Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mind fuck?
Junior medlem

Geografisk sted: 6700 Esbjerg
Her den anden dag sad jeg med en kammarat og røg en go bongmix, med en god semi. Har røget over et års tid nu, men efter 3. hoved begyndte det hele at hoppe fra side til side, op og ned. så begyndte at få lidt nøjeren på.
Pludslig begyndte min krop at ryste ved brystkassen og det bredte sig til hele kroppen , sad i en time og rystede og kunne bare ikke styre det, uanset hvor meget jeg prøvede ikke at ryste , så sad bare der og havde den vildeste nøjeren på.

Nogen der ved hvad det evt. kunne havde været ? for har aldrig i alt den tid jeg har røget oplevet det før. sidder stadig og tænker å om jeg næsten tør ryge igen.

Senest rettet af Benn 14 dec 2008 17:56, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
den skal du nok lige vende med lægen, jeg har ingen anelse om hvad det kunne være men det lyder godt nok voldsomt :/

Medlem

pff. vende med lægen :roll:

:whogives: det er hvad der kan ske. Det kan ha været alt. Du havde ik fået noget at spise/drikke, du fik nikotin chok, mangel på søvn, eller du røg ganske simpelt for meget på for kort tid. Hvis alle lavede en tråd her hvergang sådanne ting skete ville der ikke være plads til meget andet. kom over det. det er ikke for at virke nedladende, prøver bare at forklare dig det er ganske normalt og der er intet at være bange for :)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Nu kan semi ryger som bekendt være mange ting. Der kan være blandet nogle dejlige ting i, som ikke burde være der. Jeg har aldrig i mit liv, hørt om nogle, der har fået krampe eller rysten efter en joint. Prøv at anskaffe dig noget prima hash eller noget skunk eller pot næste gang, så du er sikker på der ikke er blandet skidt i. Jeg ryger selv en ryger der ikke er enormt god, men har aldrig fået det ubehageligt af at ryge den. Den er efter min bedste overbevisning bare blandet med uskadeligt plantemateriale, man kan helder ikke forvente andet af en så billig hash. Køber du din hash på staden eller hvordan og hvorledes? Hvad giver du grammet? hvis det er en utrolig billig ryger kan du forvente at der er blandet evt. terpentin eller andet i for at binde lortet sammen. Din oplevelse lyder som noget der er fremkaldt af noget forurenet sope-bar standart/semi. Spørg evt. din pusher hvad hashen er blandet op med, selvom de fleste ikke har den fjerneste anelse er det forsøget værd.

Held og lykke med rygningen, tror problemet kan klares ved at konvertere til pot og skunk. på den måde ved du at det er et rent og uforurenet produkt du indtager. Du får ikke en uforurenet standart eller semi, højst en hvor fyldet ikke er skadeligt.

Medlem
Brugeravatar

Cannabis kan efter mine erfaringer give meget "virkelige" kropsreaktioner der udelukkende er noget din hjerne bilder dig ind(er psykosomatisk det rette ord?). Har læst om folk der troede de fik hjerteanfald og hvad ved jeg. Min personlige teori er at cannabis kan give nogle muskelspasmer og lignende som hjernen så overfortolker mens rusen står på. Det er også sket for mig, men man skal vide at det er 100% mindfuck. Man kan ikke blive fysisk skadet direkte af cannabis og much less dø af det.

Medlem

HVIS det er fordi hashen har været "cuttet"/i blandet noget lort, så kan man evt. rense dårlig hash inden man ryger det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
GangsterMark skrev:
Cannabis kan efter mine erfaringer give meget "virkelige" kropsreaktioner der udelukkende er noget din hjerne bilder dig ind(er psykosomatisk det rette ord?). Har læst om folk der troede de fik hjerteanfald og hvad ved jeg. Min personlige teori er at cannabis kan give nogle muskelspasmer og lignende som hjernen så overfortolker mens rusen står på. Det er også sket for mig, men man skal vide at det er 100% mindfuck. Man kan ikke blive fysisk skadet direkte af cannabis og much less dø af det.

Hvordan kan du udtale dig om disse kropreaktioner kun er psykiske? Jeg ved der er mange der siger det, men det er nu meget individuelt hvordan vi reagere.
Det kan godt være det er påvirket psykisk, det er i hvert fald hashen der påvirker kroppen til det, om det så er på ene eller anden måde.
Da hash er et psychedelika så ja kan vores sind gå ind og påvirke os og i nogle tilfælde skyldes/forværre sådanne reaktioner.

Og til theragingpussy: har du aldrig hørt om folk der får kramper på hash, jamen så har trådstarter lige fortalt dig det og jeg kan supplere, det har jeg også oplevet.

Til trådstarter, Jeg har oplevet noget lignede, skal dog ikke kunne sige om det er det samme. Jeg oplever hjertebanken, kramper, kvalme og nogle gange lidt slørret syn.
Det føles somom kroppen går i en slags bange eller nærvøs tilstand, at man selv bliver forskrækket kan forværre det. Ligeledes kan kulde, altså at man frøser også forværre.
Det påvirkes tit af set og setting. Det skal dog siges at jeg har oplevet det flere gange og det har tit været i god setting.
jeg har dog lært at leve med det og det skal siges at dæmpe på det, holde et roligt sind og slap af. Når det kommer, starter for det meste lige efter rygning og varer 10-30 min. men går dog altid over.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
hmm jeg oplever da spjæt igennem kroppen når jeg har røget nogle gange som ens muskler iskal omstille sig eller sådan noget nogle gange være end andre gange... men det er også virkelig let at få noia over alt muligt underligt med sin krop når man har røget.. for nogle i hvertfald

du har simpelhen røget for meget når tingene begynder at hoppe rundt der hvor man kigger er det som regelt et godt tegn haha

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Når jeg er skæv kan jeg også føle at jeg ryster, men det er hvis jeg fokuserer på det... Lige som ens hjerte synes at banke hurtigt når man tænker på det. Måske er det fordi man er fokuseret på at ens krop bevæger sig, at den gør det?
Man kunne prøve at gå en tur eller se noget tv, eller lede tankerne hen på noget andet når man føler ubehag?

Medlem
Brugeravatar

Økologisk Bæver skrev:
GangsterMark skrev:

Hvordan kan du udtale dig om disse kropreaktioner kun er psykiske? Jeg ved der er mange der siger det, men det er nu meget individuelt hvordan vi reagere.
Det kan godt være det er påvirket psykisk, det er i hvert fald hashen der påvirker kroppen til det, om det så er på ene eller anden måde.
Da hash er et psychedelika så ja kan vores sind gå ind og påvirke os og i nogle tilfælde skyldes/forværre sådanne reaktioner.

Det kan man selvfølgelig heller ikke, men hvis en abnorm kropsreaktion opstår under rusen uden videre advarsel og grundlag vil jeg da gerne skyde på at det er cannabisen. Som jeg selv skrev tror jeg også hjernen overfortolker fysiske reaktioner som muskelspasmer og lignende og gør det til noget værre. I det tilfælde er det jo en kombination.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]