Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 10:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd fyn
Hej derude!
Her for en måneds tid siden røg jeg for første gang pot, siden da har jeg røget 5 gange cirka.
Men kun første gang har jeg fået en ordenlig virkning ud af det.
Sidst jeg røg, røg jeg voldsomt meget i forhold til alle andre omkring mig, men ikke en skid skete?
Kvaliteten har været den samme alle gangene- udemærket kvali, dufter kraftigt, og er meget klistret.

Hvad sker der?- Har jeg allerede udviklet resistens?
Skal jeg ryge på en bong næste gang? Eller Oral indtagelse?
Eller hvad faen skal jeg egentlig gøre for at få en god effekt.

Er lidt frustreret fordi følelsen første gang var helt fantastisk! :wink:

- Fjong

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Du er ikke blevet resistent, ryg noget hash eller skunk i stedet, der er nok mange der vil mod sige det jeg siger nu, men synes sku pot er det rene lort. Jeg er sku aldrig blevet fucket ordenligt af pot.

Medlem

bliv ved med at ryge. det kommer henad vejen. Da jeg røg første gang blev jeg kamplam, det var lidt psykedelisk. så røg jeg en masse gange efter. bare stille og rolig du ved, uden at blive skæv. Så efterhånden begyndte jeg at få griner på når jeg røg, og efter 7-8 gange blev jeg rigtig skæv hver gang.

Men hvis du har mod på det så prøv at ryge et hovede på bong. Så er jeg rimelig sikker på du nok skal blive skæv :)

pot er bestemt ikke noget lort, jeg har røget meget hjemmedyrket pot her i sommers som baskede mig for sindsygt :D

Medlem

Skunk har jeg prøvet en aften, der skete kort sagt ikke en skid!
Hash er jeg ikke så glad for, da jeg ikke kan lide tanken om at jeg ikke aner hvad der kan være proppet i- kald mig bare paranoid!

På vandpibe skete der heller ikke en fis. Så tror jeg prøver lidt bong næste gang!
Så håber jeg satme der sker noget :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Alt Ædende Kommunist skrev:
Du er ikke blevet resistent, ryg noget hash eller skunk i stedet, der er nok mange der vil mod sige det jeg siger nu, men synes sku pot er det rene lort. Jeg er sku aldrig blevet fucket ordenligt af pot.

Det handler ikke blot om at blive fucked. Især ikke med grønt. Hash bliver man ofte mere stenet af pga der kan være blandet alt muligt i, bla. Det grønne hvis ordenligt kvalitet giver ihvertfald mig og mange jeg kender en mere optursagtig skævert på. dansk pot er meget ofte sativa dominant og giver derfor en anden rus.

Og dansk pot er ikke altid så potent. Jeg har flere gange fået en masse af en ven. Røget 5-6 joint samme aften. Kun de to første var værd at ryge, resten var lige meget pga, manglende potens. Og så kan det også være fordi du er meget fokuseret på at få samme skævert som sidst, så du ikke slapper ordenligt af og lægger mærke til du faktisk er lidt påvirket. Måske kun ganske lidt pga, noget dårligt pot, men stadig.

Mit råd er, vent lidt, få det ud af hovedet og prøv igen når du har lyst, Jo bedre kvalitet, jo bedre skævert. mængde har ikke så meget at sige hvis det bare er ordenligt. Oral indtag vil give en bedre effekt, men det er svært at sige hvor meget du skal bruge og hvis du spiser for meget kan det godt blive en hård tur og lang.

Mvh Mikkel

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
hvor mange var i til at ryge og hvordan var mixeforholdet?
Jeg har også røget hjemmedyrket dansk pot jeg ikke rigtig blev skæv af, selvom alle omkring mig blev det.
Så mixede jeg en hash joint, og så skete der ting og sager. Andre gange har jeg røget både pot og skunk og fået dejlig opturs effekt. Hjemmedyrket høj potent pot på vaporizer giver den bedste skævert, rigtig glad og smil uden af føle sig tung og basket. Du lægger måske ikke mærke til skæverten af sativa opturs røg, fordi den kropslige fornemmelse er højere ved tunge indicaer. Der er mange ting der spiller ind. Hvis man står 5 personer og ryger en halv dårlig pot pind virker det helder ikke altid.

Medlem

Vi var cirka 5 mand der røg.
Vi røg både på vandpibe hvor vi bare smuldrede pot ned i Æbletobakken, og normale joints. Så mixeforholdet er svært at sige.
Men vi røg mindst en pind hver + en del på vandpibe.

DYSW; Om aftenen sidder jeg heller ikke og tænker ret meget på om jeg får rus osv. Der hygger jeg mig fint.. Men savner nu alligevel den ret fantastiske følelse af lykke og velvære fra første gang! :)
Det er mere næste morgen når jeg tænker tilbage, at jeg tænker øv- ingen rus.. hvis i forstår :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
jeg må nu også sige at pot sagtens kan virke godt, og gøre en rigtig skæv :D tag det fra en hverdags ryger der stadig sagtens kan blive skæv af pot, enda i ikke helt vildt store doser, men tja, prøv at ryg nogle flere gange, lidt forskelligt. så skal du nok ende med at få en masse gode skæverter :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Nu ryger jeg ikke hash mere, som man vil kunne læse i mange af mine indlæg kan jeg ikke tåle det. Jeg har en fortid på adskellige år hvor jeg har haft et massivt hash misbrug og jeg har derfor købt hash mange andrer steder i nordsjælland end blot hillerød, jeg har også røget med mange forskellige mennesker i nordsjællands området og de fleste har sku røget hash. Tror bare det er mere populært her i nordsjælland.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Nu har jeg selv dyrket pot og jeg synes helt klart at man skal vænne sig til det. De 3-4 første gange jeg røg, kunne jeg ikke rigtig mærke noget, da jeg er vandt til at ryge hash. Men efter nogle gange, begyndte jeg stille og roligt at blive high. Jeg tror det er fordi at du prøver at opnå en stenet skævert, med et temmelig stort bodyload, som man ofte får at hash. Som sagt før i posten, så er det meste pot her i DK sativa domineret og du vil derfor ikke opnå en stenet high, men i stedet en mere high high :D.

Nu har jeg røget pot i 3 måneder og hver gang jeg ryger hash, så har jeg det slemt i lungerne/halsen dagen efter, så nej tak til hash. Pot/skunk holder hele vejen, då skal bare ikke forvente samme form for påvirkelse

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
DoYouSpeakWak?? skrev:

Det handler ikke blot om at blive fucked. Især ikke med grønt. Hash bliver man ofte mere stenet af pga der kan være blandet alt muligt i, bla. Det grønne hvis ordenligt kvalitet giver ihvertfald mig og mange jeg kender en mere optursagtig skævert på. dansk pot er meget ofte sativa dominant og giver derfor en anden rus.

Og dansk pot er ikke altid så potent. Jeg har flere gange fået en masse af en ven. Røget 5-6 joint samme aften. Kun de to første var værd at ryge, resten var lige meget pga, manglende potens. Og så kan det også være fordi du er meget fokuseret på at få samme skævert som sidst, så du ikke slapper ordenligt af og lægger mærke til du faktisk er lidt påvirket. Måske kun ganske lidt pga, noget dårligt pot, men stadig.

Mit råd er, vent lidt, få det ud af hovedet og prøv igen når du har lyst, Jo bedre kvalitet, jo bedre skævert. mængde har ikke så meget at sige hvis det bare er ordenligt. Oral indtag vil give en bedre effekt, men det er svært at sige hvor meget du skal bruge og hvis du spiser for meget kan det godt blive en hård tur og lang.

Mvh Mikkel

Stort set enig med din post.

MEN

Ja der er et men, der er altid et men :) Du siger at der kan være altmuligt blandet i hash og derfor bliver man mere stenet af det, det er jeg ikke helt enig i. At man bliver mere stenet af at ryge hash har mere at gøre med at hash typisk laves fra Indica dominerede strains da de giver mere afkast. Tror ikke der bliver blandet nogen "aktive" ingridienser i hash, hvad de nu end blander i det gør nok ikke så meget mere end at få hashen til at smage dårligt (Og måske være giftige uden at være psykoaktive).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ferret skrev:
DoYouSpeakWak?? skrev:

Mvh Mikkel

MEN

Ja der er et men, der er altid et men :) Du siger at der kan være altmuligt blandet i hash og derfor bliver man mere stenet af det, det er jeg ikke helt enig i. At man bliver mere stenet af at ryge hash har mere at gøre med at hash typisk laves fra Indica dominerede strains da de giver mere afkast. Tror ikke der bliver blandet nogen "aktive" ingridienser i hash, hvad de nu end blander i det gør nok ikke så meget mere end at få hashen til at smage dårligt (Og måske være giftige uden at være psykoaktive).

MEN

Ja der er et men, der er altid et men :) Så vidt jeg har forstået det så bliver der ofte blandet ting og sager i som fyld stof. Jeg tror ikke det er aktive ingredienser overhovedet, kunne forestille mig alt fra hakkede planter til kamellort og skosværte....

(Baudelaire 1860).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]