Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Nogen der har prøvet at intage det ved bare at sluge det.

Vil da godt kunne undgå den klamme smag i min te, hvis det virker lige så godt ved at putte extractet i en kapsel og sluge den..

Vil det virke?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Hehe... Er vel ikk' sværere end bare og prøve ad :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg kan fortælle at kratom i blade virker ved spisning, så mon ikke resin også gør.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

T skrev:
Vil da godt kunne undgå den klamme smag i min te, hvis det virker lige så godt ved at putte extractet i en kapsel og sluge den..

Jeg ville være interesseret i at høre fra dig, når du har gjort dig nogle erfaringer, for det smager jo ganske forfærdeligt.

Den klump kratom resin jeg havde var dog enormt langsom til at opløse sig - selv i næsten kogende vand. Mit gæt er at du nemt vil opleve en flad, udstrakt kurve for optagelsen - og hvis du er utålmodig risikerer du jo at indtage alt for meget af stoffet inden det virker, og når det så sparker ind kommer du sikkert til at ligge med hovedet nede i den store telefon :)

Som en tanke kunne du jo prøve at smide din kratom resin i køleskabet, så det bliver koldt og porøst, herefter kan du give det en tur med en stavblender for at pulverisere det og så putte det i kapsler. Hvis du indtager det hurtigt herefter der der i hvert fald en svag chance for, at det ikke bare klistrer uhjælpeligt sammen nede i maven. Ting der bliver hurtigt optaget er bare lige den tand bedre og sikrere.

Personligt har jeg så små konkluderet, at jeg køber blade og ikke resin, hvis jeg skal have kratom igen. Eller også holder jeg mig til opiumste, da det smager en del bedre og har en mindst ligeså fin virkning. (Egentlig synes jeg, at kratom er et elendigt stof - men det er fin medicin, hvis man har ondt i ryggen eller trænger til at slappe af.)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
Den klump kratom resin jeg havde var dog enormt langsom til at opløse sig - selv i næsten kogende vand. Mit gæt er at du nemt vil opleve en flad, udstrakt kurve for

Sjovt jeg har oplevet direkte det modsatte, en effekt der kan sammenlignes med en svag brusetablet. Mon der er treo i min resin?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
Ligesom and har jeg en del erfaring med at æde bladene, mener også at have læst på kratomforum at resin kan ædes :) mit bedste bud ville være at prøve dig frem men ja, når maven skal optage det tager det lidt tid medmindre du faster en 3 timer i forvejen, så lad være med at redosere for lige pludselig tager fanden ved det og så ville det være ubehageligt at have spist for meget :)

Held og lykke :)

Medlem

Jeg modtog for nogle uger siden noget bali resin, og jeg færdiggjorde igår mit forsøg med the kontra kapsel.

Over to uger har jeg taget 5 g 4 gange.

2x2 dage i træk.

Første gang var det kapsel første dag og the anden.

I kapsel kom det meget langsomt selvom jeg havde fastet i 4 timer før. Det blev en statisk døs hvor jeg efter nogle pinde kunne lukke øjnene og flyde rundt i indre universer i 2 timer. Meget lign. opium bare uden rusen.

Dagen efter stod den så på the, 5 g opløst i 150 ml kogende vand.
Det startede som en forgiftning i maveregionen som hurtigt blev til den velkendte varme og glæde fra opiater. Det var enormt rart bare at side og smile. I modsæt til opiater virkede mit rart mod min hud og det var først hen mod slutningen at det begyndte at give en smule kløe. Jeg var ikke så langt væk i en tåge som dagen i forvejen, men det var en rigtig rart rus.

12 dage efter byttede jeg så rundt for at se om tilvending og tolerance spillede afgørende ind.

Theen virkede meget ala sidste gang jeg røg dog nogle flere pinde og var derfor længere væk.

Kapslen, dagen efter, gav en smule summen og virkede klart mere euforisk end første gang. Men stadig må jeg indrømme at theen var mest behagelig og opiat lign.

Min erfaring er desværre at man ikke kan slippe for den ubehagelige oplevelse theen er hvis man vil have mest ud af sin resin.

Mvh.
Anarkrig

Ps.
Theen blev lavet på samme måde begge gange og det resin der kom i kapslen knuste jeg til pulver først.

Medlem

Anarkrig skrev:
Min erfaring er desværre at man ikke kan slippe for den ubehagelige oplevelse theen er hvis man vil have mest ud af sin resin.
Undrer mig egentlig lidt over at alle mener at smagen er så slem. Jeg synes den er helt udholdelig med lidt sukker... :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Sukker gør tricket for mig og dem jeg kender. Vand i mikroen, 5g blade i koppen med et lille skvæt citron og 4-5 tsk rørsukker. Lader trække i 20 min og varmer lidt op igen. Det smager helt udholdeligt og slet ikke så slemt som det normalt kan gøre

Medlem

Med resin synes jeg theen får en ubehagelig konsistens som er en del værre en smagen, men kunne være man skulle smide lidt sukker i. Har normalt den erfaring at man ikke skal blande det op elle noget i fordi man bare gør det værre eller skaber mere ubehagelig væske man skal drikke.

Mvh.
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg mangler at prøve kratom blade, men det kan umuligt være så slemt som resin. Den kratom resin jeg havde var simpelthen lige på grænsen af, hvad jeg kunne klare i smagen. Det er naturligvis meget subjektivt, men det rangerer i toppen af det værste jeg har smagt. Helt klart blade næste gang!

Ellers er der jo valmue-te. Det smager næsten hæderligt i forhold og jeg kan mindst ligeså godt lide virkningen.

For begge gælder (inklusive svampe for den sags skyld), at alle smager væsentlig værre med citron i - og sukker hjælper.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]