Jeg var der ikke lige det jointen blev lavet, men de har gjort det før så jeg går ud fra at den var ristet fint.. Jeg ryger ikke til dagligt, så der kan måske være noget der.. vi var 3 der delte et gram, er rimelig ny så ved ikke om det er for meget i starten eller?
Hvis det er en god ryger er 1/3 gram for meget for en nybegynder. Nikotin kan godt forklare kvalmen, men det kan hash altså også hvis du har røget for meget.
Tag den med ro næste gang

Jeg har personligt ALDRIG oplevet at hash giver kvalme, jeg bruger det trærtimod som medikament netop mod kvalme - og det virker storslået, hver gang. Hash i store mængder kan dog godt give en smule kvalme når man indtager det oralt, men det er imo ikke noget man ikke kan håndtere.
Nikotin derimod kan give kvalme, specielt sammen med hash - måske er det pga. det manglende cigaret filter i en joint?
OP: Du ryger ikke til hverdag, og du så ikke hvordan dine venner lavede jointen. Jeg sætter mine penge på en nikotin forgiftning

Så hvad kan i gøre ved det; Ryg hashen rent på en bong/pibe. Rist tobakken ordentligt f.eks. i en gryde. Ryg rene skunk joints i stedet ec.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.