Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: På flugt
Havde købt HBWR frø og fået følgende instruktioner fra manden der solgte mig dem i en smartshop: pil skallen af frøene, læg dem i vand i 10-12 timer, pil resterne af skallen fra frøene. Æd frøene, filtrer derefter det vand de har ligget i og drik det. Dette gjorde jeg så. Spiste syv frø og drak også vandet. Intet skete. Altså absolut intet. Kan ikke forstå det?

Ved godt mange bruger metoden med rensebenzin, men hvis en fyr bag en skrank anbefaler mig denne metode og den ikke virker???

Hvad kan der være gået galt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skulle også have knust frøende. Hvor mange spiste du? Det der med at drikke vandet kan jeg ikke lige se hvorfor du skulle gøre?

Titel:
Medlem

Så det er simpelthen kun på grund af at frøene ikke var knust.
Jeg spiste som sagt 7 styks.
Ekspedienten sagde bare at det gav bedre virkning at drikke vandet.

Titel:
MEGATRON

Spiste eller slugte du frøene? Hvis du bare har slugt dem har de sikkert bare passeret nogenlunde ufordøjede igennem dig, har du tygget dem burde du have oplevet mavesmerter, ubehag og et mildt trip.

Vandet har sandsynligvis ikke 'optaget' særlig meget aktivt stof fra de hele frø.

Kan derimod klart anbefale nonpolær-/polær solvent ekstraktionen, har 2 gange med henholdvis 10 og 16 frø (og en rigelig mængde thc :twisted:) opnået en rigtig lækker eufori og flotte knivskarpe OEV's med den metode

Titel:
Medlem

Tyggede dem ikke. Hmm. Kunne heller ikke forstå det var den metode manden anbefalede mig (at lægge dem i vand)
Her på psy.dk lader det til alle bruger rensebenzinsmetoden.

Så det gør jeg helt klart næste gang. Tak for alle de gode rå :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis ekstrakt ikke gides, kan de knuses til pulver og bombes i et stykke toilet/køkken/jointpapir og skyldes ned med vand. Får ligeledes knivskarpe OEVs/CEVs og i større doser bliver alt flydende og bølgende...

En joint eller to kan tage det værste kvalme

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
her i weekenden prøvede jeg også at putte nogle i vand (puttede dem dog vand i 2 dage og havde knust dem inden) men jeg syntes stadíg ikke det slog optimalt hårdt. og det var som om det gik hurtigere over. :?:

kan det skyldes metoden med at putte det i vand? eller bare en dårlig sending frø?

det var 3. gang jeg prøvede HBW frø, de to første gange var de knust og puttet i kapsler.. virkede rigtig fint.

det var ca. 1.5 månede siden sidst.

og 10 frø de sidste 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Bryder mig ikke om at hælde vand over først, det kommer til at smage utroligt klamt imo og irriterer maven en del hvis ekstrakt ikke laves...

Jeg vil helst have så lidt som muligt i maven når jeg skal udholde kvalme. Vand tilsættes selvfølgelig hvis jeg skal knække mig, ellers kommer der intet op. Men frøene plejer at blive skyllet ned med 250ml faxe kondi og ikke mere før efter et stykke tid

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skeletor skrev:
Havde købt HBWR frø og fået følgende instruktioner fra manden der solgte mig dem i en smartshop: pil skallen af frøene, læg dem i vand i 10-12 timer, pil resterne af skallen fra frøene. Æd frøene, filtrer derefter det vand de har ligget i og drik det. Dette gjorde jeg så. Spiste syv frø og drak også vandet. Intet skete. Altså absolut intet. Kan ikke forstå det?

Ved godt mange bruger metoden med rensebenzin, men hvis en fyr bag en skrank anbefaler mig denne metode og den ikke virker???

Ja stol altid på manden bag skranken :roll: :D

Jeg har generelt stor respekt for plantedrugsforretninger; men regn ikke med at folkene der altid fortæller the whole truth and nothing but the truth. De har jo en vare at sælge.

offtopic:

Jeg lavede selv lsa ekstrat af 15 frø sidste måned. Det endelige produkt hældte jeg ned i noget juice og drak det. Men jeg kunne ikke holde det nede i mere end en halv time og trippet udeblev næsen helt. Jeg gjorde det ellers på samme måde som jeg har haft succes med før. Jeg kan ikke finde nogen logisk forklaring på det; andet end at min mave har udviklet en forsvarsmekanisme mht lsa eller at ekstrat af 15 frø er for stor en portion til at blive optaget på en gang. Er der nogen der kan opklare mysteriet?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jylland
Moonage daydreamer skrev:
Skeletor skrev:

Ja stol altid på manden bag skranken :roll: :D

Jeg har generelt stor respekt for plantedrugsforretninger; men regn ikke med at folkene der altid fortæller the whole truth and nothing but the truth. De har jo en vare at sælge.

offtopic:

Jeg lavede selv lsa ekstrat af 15 frø sidste måned. Det endelige produkt hældte jeg ned i noget juice og drak det. Men jeg kunne ikke holde det nede i mere end en halv time og trippet udeblev næsen helt. Jeg gjorde det ellers på samme måde som jeg har haft succes med før. Jeg kan ikke finde nogen logisk forklaring på det; andet end at min mave har udviklet en forsvarsmekanisme mht lsa eller at ekstrat af 15 frø er for stor en portion til at blive optaget på en gang. Er der nogen der kan opklare mysteriet?

måske du havde spist for meget? eller bare havde en dårlig dag.. første gang jeg spiste lsa frø knækkede jeg mig udover det hele, men gjorde jeg ikke 2. og 3 gang selvom det var tæt på..

ps. fik ikke helt fat i om frø-i-vand metoden nedsætter effekten og varigheden af trippet?

MEGATRON

Moonage daydreamer skrev:
Jeg lavede selv lsa ekstrat af 15 frø sidste måned. Det endelige produkt hældte jeg ned i noget juice og drak det. Men jeg kunne ikke holde de..........

Det virker mystisk, du burde ikke opleve noget væsentligt fysisk ubehag ved indtag af et veludført ekstrakt.

Eneste ting jeg lige kan komme i tanke om, er at du ikke har fået fordampet de anvendte kemikalier grundigt nok og dermed har fået kvalme->opkast af dem.

rullegardinet skrev:
ps. fik ikke helt fat i om frø-i-vand metoden nedsætter effekten og varigheden af trippet?

"frø-i-vand" ekstraktionen virker (allerhøjest) ikke særlig godt. Så hvis du kun drikker vandet giver det sig selv at trippotentialet vil være væsentligt formindsket.

Titel:
Har det ikke også meget at sige efter om hvad man har indtaget før og efter? Altså hvis man nu havde en fyldt mave ville det jo gøre en del ved det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, hvis du kan holde det nede i 2 timer er virkningen den samme, men det er en ægte udfording hvis du bruger frø- i- vand metoden.

Glem alt hvad forhandleren sagde og husk dette istedet:

Pil skrællen af frøene, hak/knus dem så godt du kan og hæld smulderet ned i fx en tom flaske, fyld godt med vand i flasken og helst også lidt citron. På med låget og lad miksturen modne ( 8) ) i op til uge, hvor du ryster den godt engang imellem.

Når ugen er gået, filterer du smulderet fra og drikker vandet. Giften ligger i smulderet så ikke noget med at indtage det! Hvis du er udholdene nok kan få et godt trip ud af det.

Du skal vide at giften i frøene ikke er til at spøge med, så rensenezinmetoden er bestemt besværet værd hvis du lykkes med den.

(roder lidt rundt i det nu, så betragt ovenstående som almen information :lol: )

Eneste ting jeg lige kan komme i tanke om, er at du ikke har fået fordampet de anvendte kemikalier grundigt nok og dermed har fået kvalme->opkast af dem.

Rensebenzinen er jeg altid omhyggelig med at lade fordampe, og lsa-ethanolen fordampede jeg ved varmt vandbad til der kun var pulver tilbage.

Prøver igen næste uge og håber på det bedste.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]