[quote="Xpert"]Sod? Formoder du mener kondenseret tjære
Nogen bongrygere møder det tit, vammelt slam efter seriøs rygning og belægninger på især fortænderne der kan gnides af med tungen, hvorefter det kan spyttes ud med en utrolig grim eftersmag til følge
Følg disse tips for en meget bedre rygeoplevelse:
1. Rist korrekt, hellere riste for lidt end for meget mht. smag. Dog rist så meget at det meste nikotin er væk. DET MÅ IKKE BLIVE SORT eller lugte brændt
2. Rens din bong. Både kammer, downpibe og pakninger
3. Sørg for at der er ordentligt gennemgang i bonghovedet og at det er rent. Store piberensere kan med fordel bruges
4. Sug hurtigt, men ikke for hårdt. Hvis man gopler for lang tid på samme hovede kommer det til at smage surt
5. Ryg noget ordentligt hash/pot/skunk[/quote]
jo det er sikkert tjære.. det smager ikk godt ihvertfald :p
ved ikk om man kan kalde mig nybegynder xD har røget i 6 år
der er mange der ikk forstår at suge et hoved ordentligt ^^ også dig kan jeg hører.... hvis du suger bong uden rist og suger hårdt fra starten så suger du meget af det igennem... man skal starte med at suge stille og roligt indtil man kan mærke at man begynder at kunne suge mer også skal man suge til, når der er kommet flow under gløden.. og hvis der ikk gør det kan man løfte gløden forsigtigt med et eller andet men ikk med det samme der skal være glød i al tobakken før du kan løfte gløden

der er stort nok hul i hovedet fordi jeg ryger med rist og har derfor et kæmpe hul

foretrækker at ryge med rist fordi man får mer ud af hovedet

og min bong er helt clean kan ikk ryge på en klam bong:P renser den hver dag...
måske er jeg faldet af på den med af riste :p rister med sprit brænder og en metal skål... plejer at virke fint

prøver sølvpapir og lighter næste gang:)
[quote] Kan du ikke uploade et billed af din bong ? Det lyder sgu underligt at du får sod i munden... Får du osse vand i munden når du suger ? [/quote]
ja sys også det er underligt... kan ikk oploade et billed for har ikk noget cam og den kan ikk findes på nettet nogle steder