Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hejsa jeg har for lidt over en time siden taget ca 260 morning glory frø og kværnet dem til pulver i en peberkværn. For så lidt over en halv time siden har eg så indtaget alt det pulverne der nu var og slugt det i nogle mundfulde og skyldet med hyldebærsaftevand. Inden jeg indtog det hele drak jeg 2 glas vand og spisete et æble. Der er nu gået over en halv time og det eneste jeg har kunnet mærke indtil videre er en meget slem kvalme det kom ca efter 5-10 min efter indtagelsen. Efter et stykke tid fik jeg ondt i maven. Nu har jeg så fået en lille smule ondt i knolden men det er ikke så slemt. Da jeg rejste mig op for lige at gå ned med nogle ting. Så kunne jeg kun lige mærke at jeg havde lidt tumult i et meget kort øjeblik.

Så nu er det jeg spørger hvornår kommer effekten altså den gode side. Og hvornår forsvinder bivirkningerne helt? Det er første gang jeg prøver et psychedelika-stof. Det eneste jeg har prøvet af "stoffer" er hash og så nogle urter som kratom, katteurt osv altså sådan nogle urter som ikke er særlig stærke.

Nu er der gået et kvarter 20 min siden jeg skrev det ovenover. Og den eneste forskel er at jeg ikke har så meget kvalme mere men mine tendinger føltes lidt ømme og der er sådan en underlig kulde i min krop. Det kan selvfølgelig være fordi brændeovnen er gået ud nedenunder :D Men da jeg så rejste mig op igen ligefør så føltes det lidt anderledes og underligt end normalt.

Jeg ved ikke om morning glory er et elskovsmiddel, men Jeg fik lyst til at skrive til en pige der hedder Ditte som jeg ellers ikke skriver så meget med men jeg har tænkt lidt på hende på det sidste ikke sådan på en kæreste måde men bare på en rar og dejlig måde. Hende har jeg så ligget og skrevet med i en 20 min ca måske mere. Hun er så faldet i søvn nu og jeg har sendt en lille besked til hende på 4 sider eller sådan noget. Så det må vel virke som elskovsmiddel?

Nogle der ved noget. Jeg vil meget gerne høre fra jer hurtigst muligt så jeg ved hvornår jeg kan regne med den gode virkning kommer klokken er nu 00:50

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV
Den fulde effekt indtræder typisk 1½-2 timer efter indtagelsen.

Du burde være besyret omkring nu.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke mærke noget særligt 260 frø er da en okay dosis ellers hvad?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har stadig en kvalmende følesle i kroppen har ingen former for visioner... Jeg har ellers haft dejlig beroligende musik kørende og min lampe hvor der er en vandart og nogle spejlende firkanter i som flyder rundt og bliver ramt af lyset og derved afgiver en flot spejlende effekt på væggen og diverse ting som nu er tilsetede. Men Det har ikke været særlig kraftigt... Jeg havde forventet at få haluer er jeg helt forkert på den?

Jeg prøvede lige nu at fyre op for noget techno. Det kan mærkes lidt i baghovedet at mit hoved føles underligt. Men det er nok det kraftigste udslag jeg har haft ind til videre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej nu er klokken 05:13 her i de seneste 2-3 timer har jeg været ude og gå. Det jeg kan mærke er at jeg er sådan overdrevet vågen. Det kan være fordi jeg fik frisk luft at jeg så føler mig fuldstændig vågen. Jeg kan mærke en underlig fornemmelse i nakken og et lille stykke op i starten af hvor hovedet kommer. Jeg har ikke fået nogle halluer som jeg ellers fornemmede. Jeg ved ikke om det er frøene. Men har det som om det virker som et elskovsmiddel kan det være rigtigt?

Det eneste jeg har fået af sådan "god" effekt er at mine tanker har bare kørt og kørt omkring en pige jeg kender som jeg ellers ser på på den måde jeg gør lige nu. Forstå mig ret. Det er ikke som hun står nøgen lige ved siden af mig nu. Nej desværre (: hun ligger der hjemme og sover hos sig selv. Jeg har haft det sådan at jeg på en måde har haft en samtale kørende med hende hele tiden samtidigt med jeg godt vidste at hun ikke var der. Man kan godt sige at jeg blev lidt tændt på hende og forelsket. Er det frøene eller er det min hjærne som tænker klart?
På et tidspunkt lagde jeg mig ned i græsset ved siden af vejen og lå som om at vi var tæt sammen og lå og kiggede på hinanden og snakkede men jeg vidste godt at hun ikke var der men jeg blev sådan bare ved fordi jeg godt kunne lide det. Men da jeg så lå der så skete der nogle underlige ting som jeg ikke rigtig kan forklare. Så var der så nogle lyde i baggrunden som jeg så mixede sammen og fik mig til at tro at der var en kat som sad og spandt lige over mit hovede. og så gloede jeg jo efter men der var ikke noget. Selvfølig ikk. Så kunne jeg mærke på et tidspunk hvor jeg så havde fået mit hovede lagt ovenpå en fold på min jakke så min hjerne fik mig til at føle på sådan en rigtig underlig måde at der var en som hele tiden ville have mig op og bare trak i mit hovede. Jeg lå også der og forestillede mig en masse ting og at jeg bar kunne rejse mig op når jeg gad.

Pludselig uden at tænke over det for jeg bare op og gik væk fra hvor jeg lå. Og så i det fjerne kunne jeg se en bil komme. Så uden at tænke det eller have lagt mærke til det sprang jeg bare op.
Jeg fik en omgang kvalme i ca 2 min efter.

Jeg har stadig kvalme efter jeg indtog dem.

Jeg undrer mig meget over at jeg ikke har fået sådan direkte hallutinationer og synsbedrag?

Jeg har ikke fået sådan direkte stærke fornemmelser af underlige ting som jeg kan se.
Jeg tror lidt at det som jeg skrev om øverst er noget som jeg så har lagt mærke til og så bare holdt fast i at jeg ville have en fornemmelse af hendes kontakt med mig.

Undskyld det hele er sådan lidt rodet. Jeg kan mærke at mine øjne flakser lidt rundt nu fordi jeg er ved at være træt det føles lidt underligt. Mine hænder ryster også sådan lidt. så det er lidt svært at skrive.

Jeg må sige at meget hallugent virker morning glory ikke på mig. Måske hvis jeg havde spist mere end de 260. Men det eneste jeg kunne lide var at de "måske" gjorde at jeg fik lyst til en pige som jeg kender, men som jeg ellers ikke plejer at skrive eller snakke så meget med.

Det har været enormt belastende at jeg har haft så meget kvalme. Jeg har det endnu og må gå i seng med kvalmen. Det har virkelig ikke været rart med den kvalme.
Jeg havde også på et tidspunk. Sådan rimeligt und i maven og som om der var en mavvemuskel der bare var svulmet helt vildt op. Mine mave var helt hård
Ikke hele maven men den mave del der er omkring navlen ogl lidt ned.
Den var sindssyg hård. Min mave har også knurret en del.

Godnat her fra og sov nu godt natteragne.

Ps plejer aldrig at være så sent oppe. På nær hvis jeg er til fest eller lig.n.

Så opkvikkende virker frøene måske også? Aner det ikk?

Giv jeres bud på det og kommenter hvad jeg har skrevet. Hvad kan være frøene og hvad er mit ejet sande jeg? Hvis i altså forstår? Har lidt svært ved at formulere mig nu kan jeg mærke er nok for træt uden at kunne mærke det. Fordi mine øjne lukker sammen på samme tid som de bliver udstrækt. Meget mystisk....

Jeg kan mærke at mine fødder sover. og de spover på en hel mærkelig måde end jeg ellers aldrig har prøvet før.

Hvor meget af det kender i selv?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Jeg tror du har spist dem af den forkerte grund.. Psychedelika er ikke til at få hallucinationer eller visuals af. Det er til at lære mere om dig selv, bevares det kan da være skægt at se farver overalt men det skal altså behandles med respekt.

Titel:
Flueknepper kongen

dikki skrev:
Jeg tror du har spist dem af den forkerte grund.. Psychedelika er ikke til at få hallucinationer eller visuals af. Det er til at lære mere om dig selv, bevares det kan da være skægt at se farver overalt men det skal altså behandles med respekt.

Der er altså ikke ét entydigt svar på, hvad psykedelika bør/skal anvendes til. Det der er givetvis den klassiske, som psykiatrien også omfavnede. Men hvad med Hunter S. Thompson, for eksempel?

Jeg synes efterhånden at der er ved at opstå en slags formåls-snobberi herinde, til hvad man skal bruge psykotroper til... :x

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Det ka du da have ret i Levose men du er vel enig med mig at det stadig skal behandles med respekt?

Titel:
Flueknepper kongen

Ja, men ikke så meget respekt man hylder det som en gud.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
LSA-holdige frø er ihvertfald ikke det stof man skal tage, hvis man vil have ordentlige visuals og stadig have et nogenlunde greb om virkeligheden. Svampe(der også indebærer en utrolig dyb dimension) eller 2c-b er noget mere velegnet til dette

Senest rettet af shinsou 05 mar 2007 00:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej jeg havde lidt svært ved at konsenrere mig igår/idag.

jeg har taget taget dem med omhu og prøvet at gå ind i mig selv uden at tænke på det.
Det er jo gået op for mig at jeg godt kan li den her pige nu. Og jeg har fået følelser for hende som jeg ellers aldrig har haft. Det har fået mig til at se på hende på hende fra et helt andet perspektiv.

Men grunden til at jeg skriver at jeg også forventede en række halluer er at jeg var bange for at stoffet ikke havde virket på mig. Men bare kun havde givet mig timers kvalme.

Jeg ved ikke om Morning Glory er så farlige for psyken? Altså sådan noget med psykoser og det. Jeg følte i hvert fald ikke på noget tidspunkt at der var noget jeg senerehen kunne blive bange for.

Jeg havde til sidst før jeg gik i seng sådan en følelse af at være bagstiv på en eller anden måde. Ikke helt men det kan sammenlignes lidt med det. Kan det passe at det var frøene eller var det bare fordi jeg var træt. Jeg vil gerne høre jeres mening om Hvad der var frøene og hvad der var omgivelserne og min træthede mm. Håber i forstår! :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Jeg har prøvet dem en gang, spiste 330 frø og fik ingen virkning andet end lettere kvalme i et par timer, jeg tror der er meget stor forskel på folks følsomhed overfor LSA og måske også i frøenes potens

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja altså jeg fik heller ikke den store effekt. Jeg fik mere en følelse af at være let beruset. men meget svagt.

Men til gengæld havde jeg kvalme i lang tid.

Jeg forstår ikke hvorfor folk siger det smager af helvedes til. Jeg synes nu ikke det var så slemt jeg skulle bare have noget at skylle ned med. Så jeg ikke fik en masse pulver til at sidde i munden.

Men jeg vil give ret i det smagte altså ikke som min mor laver mad :D

Jeg har stadig ca 100 frø tilbage og jeg tror jeg vil plante dem i stedet. Jeg skal i hvert fald ikke prøve morning glory mere.

Jeg har 10 HBWR frø... Hvis jeg nu laver ekstrakt på dem vil jeg så kunne undgå at få det store nedturs kvalme?

Virker HBWR stærkere på Psyken end Morning Glory? Jeg kunne sagtens have spist mine 10g frø tror jeg uden at få en "psykose"

Hvis jeg ikke kan mærke den store visioneffekt med Morning glory tror i så godt at jeg kan prøve at spise hele 10 HBWR?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Hvis du ikke har fået nogen hallucinationer/visioner på morning glory så skal du ikke regne med at få det på HBWR.. De giver stort set den samme effekt og LSA ER generelt ikke et visuelt stof!
Mht. at lave ekstrat af HBWR skal man være rimelig omhyggelig, har selv tidligere eksperimenteret med ekstrater af HBWR og fandt ud af at det ikke var helt nemt at få alle giftstofferne ud medmindre man er øvet så jeg vil råde dig til ikke at prøve det....

Som sagt tidligere så prøv med nogle svampe, de kan købes på internettet :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
jeg prøvede min første gang at æde cirka 400 stks en af gangen. Der gik nok 2-3 timer og så føltes min krop bedøvet, og det var næsten en kamp at rejse sig op. 5-6 timer efter og jeg trippede ret heftigt. Og kvalmen var der også.

anden gang prøvede jeg med et vandekstrakt... spild af tid og frø. Fik kun lidt kvalmen men intet andet.

men her er min pointe: Min ven som jeg åd frøene sammen med, fik ikke nogen nævneværdig effekt, udover at følte sig bedøvet. De visuals han fik med lukkede øjne, var ikke nær så gode som dem han fik når han drømte, fortalte han mig. Så nogen er altså dårligere disponeret for LSA end andre.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ok. Men kan man godt bruge isoprylalkohol ren 99% (Alcohol isoprylicus)

pH-værdi ca 7

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg har selv med held opbevaret et LSA ekstrakt i min fryser i omkring en måneds tid - måske to. Jeg skal ikke kunne sige om det havde tabt potens, men hvis det havde var det ikke noget nævneværdigt.

Jeg har ved en anden lejlighed haft et ekstrakt liggende i den glasskål sprittet blev afdampet i, på mit køkkenbord i stegende hede og høj sol tre uger sidste sommerferie, for åbne vinduer og med gardinerne oppe. Det virkede også udemærket. Ikke at det er smart at opbevare det sådan, men hvis det er en overskuelig tidsperiode der er tale om skal det ikke død og pine opbevares optimalt.

Du kan godt bruge isopropylalkohol, du skal blot være sikker på at det hele er fordampet før du indtager det.

/Edit: Forkert tråd :oops:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvor lang tid går der inden det hele er afdampet? Skulle jo nødigt gå hen og blive blind 8)

Hvor mange ture skal de have med isoen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hej her i går prøvede jeg så at æde 8 HBWR-frø. Som jeg har renset med Isopryl Alkohol op til flere gange.

Jeg startede med først at have det lidt skidt. Ikke som da jeg prøvede morning glory. så nogle timer senere kunne jeg så mærke effekten. Det var nok en større dosis en da jeg prøvede morning glory. Det var skam rigtig godt. Når først LSA'en optrådte. Jeg fik tydelige vrangforestillinger. fx nede på toilettet var det meget tydeligt. Som væggene var klemt sammen, og vaskekurven stod skævt og alt muligt. Så en masse spøjse ting, dog ikke direkte halluer som fx "nisser" hah.. Det var også rigtig godt.. I ca 1 times tid var det hele bare godt osv. Da effekten efter noget tid begyndte at dulme blev jeg så lidt stenet igen.. Og maven havde det så ikke så godt igen..

Meget positivt da effekten var der. Men kvalmen var ikke så behagelig, men dog ikke så ubehageligt som morning glory.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Tror ikke du skal regne med at se specielt mange nisser i det hele taget..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]