Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Kunne sovepiller og Meskalin være en ansvarlig kombo?

Jeg læste i denne post at man kunne få lidt halluer på sovepiller hvis man holder sig vågen i stedet for at sove.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen erfaring med sovepiller, men hvorfor blande disse to og hvilke piller tænker du på?

Meskalin giver imo rigeligt trip i sig selv og hvis du ikke synes du får nok ud af trippet, kan man jo altid forøge dosis. Kan ikke tænke mig til at det vil være en smart kombo når vi snakker om så stærke Hallucinogener.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tja, det var bare fordi, at en af mine venner engang spiste 2 sovepiller, og
da de begyndte at virke, drak en lav dosis meskalin og fik et utroligt trip, jeg
drak det samme men fik intet ud af det.

Så tænkte jeg om det var ansvarligt at blande sammen.

Titel:
Medlem

Jeg kan på ingen måde se hvorfor du overhovedet skulle blande de to ting sammen for at få synsforstyrrelser. Meskalin er et utroligt dybt stof og er spækfyldt med synsforstyrrelser, og hvis du er utilfreds, kan du altid ryge cannabis. Det er bare ret svinsk og respektløst at indblande sovepiller i meskalinrusen.

Cannabis ændrer rusen markant (egen rusvirkning + MAOi (styrker meskalins egen virkning). Dette kan resultere i en dybere, meget mere visuel og utrolig intens rus. Så overdoser ikke cannabis, og tag det ikke før meskalinen har toppet.

En god tommefingerregel er, ikke at blande psykedelika med andre stofgrupper, især ikke stimulanser. Nogle bruger downers til at slå et "badtrip" ned med, men de folk burde ikke ha taget rejsen til at starte med.

Senest rettet af encephalon 08 feb 2007 16:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg kan sq ikke se det smarte i det, Meskalin burgte være nok i sig selv. Måske i kombi med lidt THC eller N2O hvis man vel og mærke har prøvet alle 3 hver for sig før.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
Tja, det var bare fordi, at en af mine venner engang spiste 2 sovepiller, og
da de begyndte at virke, drak en lav dosis meskalin og fik et utroligt trip, jeg
drak det samme men fik intet ud af det.

Så tænkte jeg om det var ansvarligt at blande sammen.

Hmm, vi prøver igen. Hvilke piller havde du tænkt dig at indtage sammen med meskalinen? :wink:

Du må huske på det er individuelt fra person til person hvad man får ud af trippet, ligesom det er individuelt hvordan dit næste trip bliver. Du kan jo prøve igen med samme dosis, og hvis det ikke stadig ikke virker, forsøge dosis og se hvordan du får det og derefter evt. ekspermentere videre derfra.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

encephalon skrev:
Jeg kan på ingen måde se hvorfor du overhovedet skulle blande de to ting sammen for at få synsforstyrrelser.

Det er jo derfor jeg spørger, ikke?

Men tak for Cannabis rådet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
encephalon skrev:
Jeg kan på ingen måde se hvorfor du overhovedet skulle blande de to ting sammen for at få synsforstyrrelser. Meskalin er et utroligt dybt stof og er spækfyldt med synsforstyrrelser, og hvis du er utilfreds, kan du altid ryge cannabis. Det er bare ret svinsk og respektløst at indblande sovepiller i meskalinrusen.

Cannabis ændrer rusen markant (egen rusvirkning + MAOi (styrker meskalins egen virkning). Dette kan resultere i en dybere, meget mere visuel og utrolig intens rus. Så overdoser ikke cannabis, og tag det ikke før meskalinen har toppet.

En god tommefingerregel er, ikke at blande psykedelika med andre stofgrupper, især ikke stimulanser. Nogle bruger downers til at slå et "badtrip" ned med, men de folk burde ikke ha taget rejsen til at starte med.

Du får det til at lyde som en blasfemisk handling at mixe med sovepiller, hvorimod cannabis er okay. Hvorfor????

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
encephalon skrev:
Cannabis ændrer rusen markant (egen rusvirkning + MAOi (styrker meskalins egen virkning).

Øhh :? Normalt plejer jeg at være god til at decifrere alternativt formulerede sætninger. Men det der kan jeg ikke få til andet end at cannabis skulle have en virkning som MAOi, er det virkeligt tilfældet??? :?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: København
Neglen skrev:
Du får det til at lyde som en blasfemisk handling at mixe med sovepiller, hvorimod cannabis er okay. Hvorfor????

Fordi sovepiller får en til at sove og meskalin får en til at vågne, måske?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
meskalin får en til at vågne

Meskalin er ikke en stimulans hvis det er det du hentyder til?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: København
Nu har jeg aldrig prøvet meskalin, så jeg er ikke ekspert for at sige det mildt, men jeg ved alligevel noget om hvordan det virker ved at drage paraleller fra trip reporter og stofbeskrivelser til min egen meditations praksis og teori fra østlige spirituelle traditioner.

Ok, det var forudsætningerne. :)

Jeg mener nok at meskalin er en midlertidig simulans-fjerner. Hvor den simulans der fjernes er vores simulerede begrænsning indenfor de fem sanser (en naturlig del af at være menneske). Men det kan vel siges om alle entheogener. Det sker bare forskelligt med de forskellige planter/stoffer, og selvfølgelig afhængigt af hvem, hvorfor, hvordan og hvornår det tages.

Titel:
Medlem

Neglen skrev:
encephalon skrev:

Cannabis virker selv psykedelisk og dæmper ikke trippets budskab, i modsætning til sovepillers virkning. Jeg synes det er indlysende, at hvis en kombination overhovedet skal finde sted, så skal det da være med cannabis og ikke sovepiller.

Når jeg overvejer at kombinere psykedelika med noget, er det cannabis jeg først og fremmest overvejer. Det er let at dosere og dæmper ikke trippet i den forstand. Ægte psykedelika ville skabe voldsom synergi (det vil cannabis også, men doseringen er tusind gange lettere og skaber de ønskede visuals!), downers ville dæmpe trippet og stimulanser vil blot gøre dig halvskizofren med psykedelika.

Giver det mening nu?

Åndsamøbe skrev:
encephalon skrev:
Cannabis ændrer rusen markant (egen rusvirkning + MAOi (styrker meskalins egen virkning).

Øhh :? Normalt plejer jeg at være god til at decifrere alternativt formulerede sætninger. Men det der kan jeg ikke få til andet end at cannabis skulle have en virkning som MAOi, er det virkeligt tilfældet??? :?

Det er rigtigt forstået :)

Titel:
Medlem

Citat:

Link, bitte sehr! :) Jeg har aldrig før hørt, at cannabis er en MAOi. :shock:

Titel:
Medlem

Her er et link, som Dr. Phibes postede i nederste link.
THC + MAOi

Postet i topic:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 222#208222

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
benzo slukke med det samme 15,12min

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]