Nu vel...
Jeg mener, ikke at du, er nogen god fortaler for hampens frigørelse, som nævnt tidligere bla ud fra at du, før sygdommen blev konstateret, røg hash.
Eksempelvis, at du efter konstateringen
af sklerose, vender det 180 grader om, og pludselig bliver en forkæmper for hash som "medicin" for sklerose patienter, virker efter min overbevisning ganske latterligt.
Alle som ryger hash for nydelsens skyld, mener sikkert, at lovgivningen er forkert. Skal det bruges medicinsk mener jeg, at det burde være mere kontrolleret eks. igennem lægeordinerede recepter, og ikke små psuhere rundt omkring i landet, eller som i Canada, ved kontrolleret dyrkning i private hjem.
Og nu når vi taler om medicin, er der den mulighed, at få THC i pille form, eller som du selv gør lidt af, dyrke planter, hvis man absolut skal ryge det.
Du burde også selv vide, at almindeligt hash eller for dens sags skyld bedre hash, som regel fyldt med alverdens skidt, så
medicin betegnelsen, skal du længere ud på landet med.
En anden ting du skriver <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Men respekt til jer, og når alderen er ok så stå frem og sig jeres mening
Nu ved jeg ikke hvorledes du mener, at kunne vide min alder. Jeg kan da så fortælle dig, at jeg ikke er en stupid 15årig folkeskole knægt som ikke formår, at ytre min mening.
Endvidere er jeg af den overbevisning , at jeg er klog nok til at holde det på et mere diskret plan, ligeledes kunne du sagtens, have undladt at ytre dig gennem medierne, og have forsat dit daglige virke, uden problemer med at skaffe dig din "medicin".
Og sidst men ikke mindst er jeg fuldstændig uforstående overfor din udtalelse om, at du ikke er sur, hvad skulle du blive sur
over, at ikke alle, selv THC glade personer på et forum som dette ikke er enig med dig.
MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]