Silver_Bullet skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad folk har af erfaringer/råd, hvis man skal prøve at kombinere hash med enten alkohol eller smertestillende piller (f.eks. kodein).
Hvad skal tages først, og hvor store doseringer? Og hvilke erfaringer/fortællinger har I om selve rusen/forløbet?
Jeg kender ét mønster: drik hjernen ud i stærk øl og shots indtil kl. 01-stykker. Ryg herefter noget hash eller skunk. Det er et statsgaranteret slag i ansigtet, som vil lægge dig fladt ned og gøre dig ynkelig. Dårligt mønster.
Et bedre mønster. Du erkender at du vil begge dele: både drikke og ryge. Så du drikker måske 2-4 øl, max. op til 6-8 stykker over en længere periode, så ryger du. Herefter tager du bestik af situationen og drikker vand hvis du er blevet meget høj. Pointen er at du SKAL drikke mindre alkohol end du er vant til, og det nytter ikke at gå med på alkoholikernes drikkelege med shots. Hvis du gør det alligevel: se mønster nr. 1
Grundregel: når du har drukket først, så slår hashen hårdere. Så det bedste er at drikke et par øl, ryge lidt, drikke et par øl, ryge lidt, osv.
Jeg prøve mønster nr. 1 for et år siden under festugen (3 sug af en BGxChronic ... ah hvilken urt...). Dumt gjort, men så lærte jeg det. Ellers har jeg holdt mig til at kombinere moderate mængder af alkohol med moderate mængder af cannabis. Min krop har takket mig for det hver eneste fest siden da, og jeg har praktisk talt aldrig tømmernænd (længere).
Kender ikke kombo med opiater, sorry.