hey heyy.. Den ville ikke tage imod en triprapport så nu lægger jeg den lige her...
Nå jeg fik lavet mig to bomber før jeg tog afsted ind mod byen, ephedra i den ene og guarana i den anden..... Da jeg så kom ind til byen ville jeg tage bomberne men jeg havde fået fyldt dem for meget så de var simpelhen blevet for store til at jeg kunne sluge dem, NEDEREN!!!!!!!! Nå hvad gør man så...... Joo man hælder det ned i sin halvliter flaske sprite, hvor der er ca en kvart tilbage, og går op mod burgerking for at få en cola at skylle efter med, havde jo læst på psy om at folk syns det smagte dårligt... Og FFFFFFFUUUUUCCCCCCCCKKKKK hvor har de så evigret, det var simpelthen det klammeste jeg nogensinde har prøvet at drikke... Jeg måtte slås med mig selv om at få det ned, og til sidst var jeg vildt tæt på at knække mid fordi det smagte så fucking dårligt... FØj for den lede.. Men ned kom det da (det meste af det i hvert fald) og jeg formåede heldigvis at holde det indenbords... Resten af natten gik med at drikke rimelig godt igennem, uden at blive for stiv da jeg skulle køre hjem.. :0( Det med ikke at blive stiv var heller ikke noget problem idet jeg drak rimelig godt igennem uden at blive stiv.. Jeg har jo læst her på psy om folk der har fået det pænt fedt at ephedra, men min oplevelse igår var at amf er 100 gange bedre... Jeg kunne kun mærke ganske svagt da det begyndte at virke, men ikke noget nævneværdigt.. Ved sæføli heller ikke helt hvor meget jeg nu fik indenbords.. Næste gang må jeg få lavet det i mindre bomber så jeg kan sluge lortet, drikker det ALDRIG igen..!!! Og så skal jeg tilsyneladende have mere..
Nå det var alt om det tror jeg...
hey heyy
(Hvis admins kan få det til at virke kan I bare fjerne denne post og lægge den ind under rapporter i stedet hvis det er...)
|