Drupe skrev:
dokat skrev:
Men synes bare det er mærkeligt, for virkningen burde jo være kraftigst når man er uerfaren :/
Ja, det kan man sige, men lige præcis med hash er der rigtig mange der oplever at de skal ryge nogle gange, før de får en virkning. Så det er ikke spor unormalt.
Jeg kunne først mærke noget 3. gang jeg røg.
Ved dog ikke om man kan tælle den første gang med, da vi bare købte et par færddigrullet og meget billige (30kr?) joints fra staden plus et gram til en 50'er eller sådan.. (som ikke anede hvordan vi skulle få ind i en joint)
Så lykkedes det senere hen en af mine venner at skaffe noget græs igennem en han kendte, meget billigt, som vi så røg, på min gangtrappe, uden at ane hvad vi havde gang i... Det fik jeg det meget dårligt af - jeg havde det somom at de forskellige dele af min krop på skift fik forstærket følelsesevnen 100x (MEGET ubehageligt)..(svært at beskrive.. det føltes sådan og endte med at jeg knækkede mig)
Også de næste par gange jeg røg efter det, fik jeg det dårligt og jeg gik derfor ud fra at jeg simpelhen ikke kunne tåle hash. Det var engang i folkeskolen... jeg har vel været 15-16 år.
Det er først nu i det seneste år (lige blevet 19 år) hvor jeg har kunne begynde at "tåle" hash og nyder det engang imellem (ca. hver 2. weekend...lidt oftere måske)... Weekend-druk-festerne er ikke så spændende som de var dengang og det her er et dejligt alternativ.
Det sjove er så at nu er jeg lidt i problemer, fordi hver gang min mor har spurgt om jeg har røget hash før, har jeg sagt ja, men at jeg ikke kunne tåle det. Og de er ikke klar over at jeg er begyndt at ryge... eller... det er de måske nok alligevel, men har aldrig fortalt det.
Men! efter at have læst rigtig mange tekster, set film og hørt det radioprogram som blandt andet er linket til, her på siden, er det gået op for mig at jeg ikke har noget at skjule. Og efter jeg har fået beroliget mine forældre med at det ikke er det samme som heroin tror jeg de tager det fint

(Det her er min første post... så hej!

)