Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: W00T =P
Får du Nekotin shock, hvis du laver en joint med en eller flere urestede smøger, pga. der ikke er filter, som på almindelige ciggeratter?

For hvis man gør er jeg ikke så heldig, men det gik da meget godt, da jeg idag, var ude i min søsters hytte for at hænge dardiner op for hendes vindue. Det skulle hænges op ved hjælp af en boremaskine, og skruer.
Men Eftersom jeg ikke kunne finde boremaksinen, stod jeg og tænkte på min ide om at tage alle mine søsters joint rester, fra askebæret og lave en mystiq joint, til at ryge når jeg skulle gå med hunden, Lady :)

Så jeg satte mig ned på sengekanten, åbnede hendes askebære, begyndte at lede efter, joint rester som lå gemt i hendes askebære med ciggeratskoder i, samt aske som lå på bunden.
Jeg tog 4 joint skodder, puttede dem op i min anden hånd og kiggede op på min søster, hun kiggede tilbage og sagde at hun næsten aldrig tømte hendes askebære. Jeg kiggede ned og fandt flere, Efter at havde fundet alle joint skodder, vendte jeg mig om at sagde: "Jeg skal lige noget på mit værelse", med et smil på læben.
Min søster spurgte: "Hvad skal du på dit værelse?"
Jeg sagde: "Noget", Vendte mig om og tog sko på, mens min søster stod og rodede med et eller andet.
"Okay" sagde hun, også gik jeg ud, og ind i mit egen hus.
Jeg gik ind på mit værelse, smuldrede forsigtigt, mens tobakken røg ned i min mixe parpir. Efter at have tømt alle skodder tog jeg mit færdiglavede joint, og fyldte jointen op.
Jeg lukkede den og blev overrastet over at det næsten blev til en hel joint.

Jeg var glad, og dumpede jointen i min jakkelomme.
Gik ud til brøkkerset, og tænkte: Nu er det tid til at gå med hund :)
jeg gik stille og roligt ned til marken, med min hund, gik ned bag nogle træer, og tændte jointen.
Den var stærk men jeg fik røget NÆsten det hele :D :D :D :D
Jeg gik tilbage af gik op ad en vej, Tænkte: "FUCK det er dejligt!: Jeg gik og var 100% Tilfredstillet, både på humør og mine vildt gode tanker.
Gik sammen med hunden og havde en perfect tankegang, med en utrolig tanke om musik! Jeg kunne høre min ynglingssang dybt inde i mit hovede, mens det hele føltes perfekt, sindsygt mange tanker, som flyver rundt inde i hovedet, og man føler at man kan tænke sindsygt hurtigt, og tænker på de mindste detaljer, på hver ting man tænker på, Og så er det lige at jeg syntes, at det er fedt at være skæv :) Jeg gik ind i huset, tog noget at drikke, satte mig ind i stuen, så noget Cartoon network, med tom og jarry: Og der fløj ideen forbi:" FUCK JEG SKAL FANDME HØRE NOGET MUSIK PÅ computeren nu! mig noget saftevand, gik ind på mit værelse :)

Og så skrev jeg det der mens jeg sad der inde, og hørte musik :)
Danm det var Nice!!!

Titel:
Junior medlem

jeg kan råde dig til at tænke på musik, for du vil pludselig tænke på de bedste og fedeste tanker, og vil syntes at det hele bare er perfekt!! Kommer så også an på hvad for en sang du tænker på.. hehe!

At gå ind på sin storesøsters værelse og finde joint rester :)
Hahahahhah !!!!

lol

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Er du skizofren?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

FroZt88 skrev:
Hahahahhah !!!!

lol

Ja, nemlig ja! :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hey Frozt (Og frozt), sådan en historie ville nok passe bedre som triprapport selvom den ikke lige beskriver så meget.

Og I kunne måske lave en seperat post hvor I spørger om det med nikotin.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

Jeg syntes bare det sjovt.. :D

Titel:
Medlem

ja undskyld men "staveplade" med et tvist af gramatik og færdige sætninger :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
plastic skrev:
ja undskyld men "staveplade" med et tvist af gramatik og færdige sætninger :shock:

Amen! :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
OMG WTF LOL! :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lyder nu som en rigtig skævert og ikke nikotinchok.

Enten bliver du nemt påvirket eller også er der meget rygbart materiale i bunden af dine søsters joints :o

Var det ikke en lidt ulækker smag den joint havde ?

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Junior medlem

Nej det var ret fedt :)!!

Mine planter er vokset 3 cm. over jorden og jeg har 3 indtil videre !! :D
Og jeg har fået fat på noget dejlig ryger :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
FroZt88 skrev:
Nej det var ret fedt :)!!

Mine planter er vokset 3 cm. over jorden og jeg har 3 indtil videre !! :D
Og jeg har fået fat på noget dejlig ryger :)

Billede

jamen det var da max top kogeren feeee'

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
din søster har røget dxm koncentrat på joints.

Titel:
ROFL

Det er selvfølig bedre end at gå på rov i mor og fars medicin skab, men joint skodder lyder godt nok nastyt at rulle om til en hel joint.

Har prøve at få tænt en pind der ikke var rullet ordenlig og så prøve at rulle den om, den kommer på en eller anden sjov måde til at smage surt næste gang man tænder den syndes jeg.

Man kan dog gøre det med rent weed, uden tobak og så sider der en masse olie rester i bunden.

MVH
piercer :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det lyder godt nok ikke særlig lækkert...

Har dog gjort det et par gange med pot og skunk, der sidder som Piercer skriver noget olie i bunden... Ligesom hvis man ryger udskrab fra hoveder på bong...

Må indrømme at det har jeg gjort et par gange dengang man ikke kunne tænke på andet end tjald hvis man ikke havde mere...

ARghhh... Sorry, men kom lige til at vælte et 3g's mix på gulvet. Fuck

Ehh ja... Mht. at tænde joints igen der er tændt en gang. De smager altid fælt, også selvom det kun lige er et sug den har været tændt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
Ehh ja... Mht. at tænde joints igen der er tændt en gang. De smager altid fælt, også selvom det kun lige er et sug den har været tændt

Bortset fra når de har ligget i vindueskarmen en nats tid eller jointen er med ude på en tur i vinterkolden så er det nemlig en dejlig røg :!:

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel: Mhmm
Dedikeret medlem

Det der med nikotin-chok, er det ikke lidt en myte?
Det virker også lidt ulogisk at man kan "riste" nikotinen ud af en cigaret.
En cigaret der vel at mærke bliver rigtigt-rigtigt varm når man ryger den.

Sounds like a bunch of hippie-crap :wink:

At det er lettere at rulle med, er selvfølgeligt noget helt andet...

Titel: Re: Mhmm
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Eleusis skrev:

Aner det ikke, men jeg har flere gange oplevet at at sydeuropæere ikke rister tobakken før de ruller pinden. Men jeg synes ihvertfald at jointens smag er noget bedre når tobakken er ristet, selvom jeg ryger smøger til hverdag

Titel: Re: Mhmm
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
shinsou skrev:
Eleusis skrev:

Aner det ikke, men jeg har flere gange oplevet at at sydeuropæere ikke rister tobakken før de ruller pinden. Men jeg synes ihvertfald at jointens smag er noget bedre når tobakken er ristet, selvom jeg ryger smøger til hverdag

I mange lande rister de ikke, de smider bare det hele sammen, lægger det på et stykke paper, og krøller det hele sammen, ind i munden og tænde ;)

Eleusis skrev:

Myte ? Nikotinchok ? Næææ nej... En af mine venner skulle lige afprøve min nye bong før vi hentede noget ganja, fyldte hovedet med tobak der var ristet normalt som til joint, og sugede hovedet. Han blev HELT mærkelig i hovedet, besvimede, blev hvid i hovedet og brækkede sig... Han sagde at det var det sygeste han nogen sinde havde prøvet (altså på den dårlige måde)

Og selvf kan du riste nikotinen ud af en smøg. Nikotinen fordamper ved ret lave temperaturer, så ved at varme smøgen op, og puste i den, puster du nikotinen ud. Prøv du at tage og varm en smøg godt op på sølvpapir, uden at det bliver sort, med en dejlig røgsky, tag en dyb indånding, og så gør du aldrig det mere. Sådan koncentreret nikotin der er UTROLIG skod at indånde

Hvis du rister godt, vil du ende tilbage med rav-gyldent tobak uden den karakteristiske skarpe lugt, og det meste af nikotinen er forsvundet

Når du ryger en smøg fordamper nikotinen jo også, men da du suger i smøgen, kommer nikotinen jo sammen med røgen

En anden ting som ristningen også gør er at tørre tobakken. Tobakken er relativt fugtigt fra producenten af

Samt bedre smag. En uristet smøg i en joint uden et smøgfilter til at filtrere røgen smager ikke videre godt IMO, og jeg tager ihvertfald også meget større sug af en joint end en smøg. Prøv at lægge mærke til hvor meget røg du puster ud ved et mellem-sug af en smøg, og hvor meget der kommer ud af et mellem-sug af en joint. Nikotin i så store mængder så hurtigt giver mig kvalme, og jeg ryger dagligt smøger

Titel: LOL!!!
Dedikeret medlem

Xp3ert, du er da vist en ægte ristet-tobaks-afficionado! :wink:
Aldrig har jeg hørt nogen tale så varmt for ristet tobak før...

Din ven med bonghovedet er klart nok, det er jo en RIGTIG stor mundfuld nikotin at få på en gang, ikke som et sug af en cigaret. 2-3 cigaretter indeholder nikotin nok til at slå nogen ihjel.

Men hvis det fordamper ved lave temperaturer mnjah, den er vel god nok... Jeg kan gå med på at hvis man ikke ryger til hverdag/fest at man kan opleve et nikotinchok... Men at mange rygere og festrygere gør det er vel mere en smagssag.

Iøvrigt sjovt som rygere går op i den slags detaljer med en nærmest religiøs iver... Riste eller ej, bong eller joint :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]