DET har været diskuteret i mange topics før... at man i bund og grund skal holde sig fra hashen, men syntes ikke at det kan siges mange gange nok..
jeg prøvede første gang at ryge da jeg var 14... røg meget første gang.. så meget så jeg sad totalt svimmel med underlige lilla farver og vilde lyde.. det endte med at jeg brækkede mig for sygt, men fik det så bedre derefter..
Jeg begyndte at ryge hver dag i starten af 16 års alderen og er nu 22 år.. Jeg har først nu efter 6 1/2 år fået taget mig sammen til at stoppe, pga. af at "filmen simpelthen knækkede" for min tilværelse.. jeg begyndte at få for mange spekulationer, og jeg var meget langt ude, med både metadon og benzo misbrug til sidst.. dog var hashen mit hovedstof ,og det har helt klart den som har været sværest at smide.. skulle til sidst ryge mindst 3-4 gram bare for at ha det godt, og bare for at ku sove godt..
Røg til sidst tjubang hoveder som jeg gjorde før i tiden med bonghoveder.. dvs., at hver gang man ryger et bonghovede, så røg jeg en tjubang alene i stedet, og ddet blev til mange gram om dagen... Det lykkedes mig at skrænke det ned til et X antal joints om dagen (ca. 6-7 stykker) ved hjælp af et metadon misbrug.. ca 10-12 doner dagligt... droppede så donerne nogle dage og skiftede senere mellem doner og benzoer. (tit blandede jeg alle tre stoffer..) jeg fik endelig smidt hashen væk som en hverdagskost og lod doner og ISÆR Benzoerne styre mit liv... Jeg havde det sgu egentlig godt med det, for jeg blev jo vænnet sådan nogenlunde af med mit hovedstof.. røg ikke i 31 dage og det er den længste periode jeg har haft uden hash siden jeg var 14 år... Da jeg så droppede benzoerne og donerne smulderede min tilværelse, men kan mærke den dag i dag at det er hashen der har ødelagt mest af mit liv.. Fra social liv til filosofisk og selvovervuderende tankegang, samt hukommelsestab.. Mine tanker fuckede simpelthen bare....
Jeg kæmper stadigvæk med disse 3 stoffer, men allermest hashen, da jeg har haft dette misbrug i den længste periode...
I dag har jeg skyllet 20 gram 70 krs ryger og 36 doner i lokummet, for simpelthen at pine mig selv... jeg troede aldrig jeg ku gøre det, men det er en vild fornemmelse at "sejre over stofferne" jeg har ikke længere det "must have" til hash. dvs. jeg skal bare ha det hver dag.. det er slut efter min pause på 31 dage, fra hash men har ca. røget 20 joints efter denne pause.. nu kæmper jeg mest med lysten og i morgen vågner jeg op og arbejder på min 5 dag som clean.. igen igen
keep off the grass