Jeg har oplevet det før, det jeg mener er synderen er det evt høje indhold af PVC (Altså det man betegner som dårligt hash) PVC er det samme stof som der er i plastik, og når plastik brændes af udløser det PVC dampe, det stof bliver blandet i pladen og solgt som væsenligt billigere hash, da effekten er anderledes, eftervirkningerne kan være extrem hovedpine når ruset er ovre, opkast fornemmelser, svimmelhed (under ruset), det at det er væsenligt nemmere at blive "stoned" efter meget kotere tid, er også et tegn på det (kommer dog an på i hvilken mægnde og opblanding) også for meget hash i en join (feks 1,5g hash i en 1smøgs) eller ikke at riste tobakken kan være skyld i en blanding mællem nikotin skævhed og rus. HASH får dine hjernesæller til at "sove" altså, dekommer igen med tiden, hvis du holder op (feks 2 år og din hjerne er tilbage efter et par måneder i streg) men hvis du ryger PVC (billig hash) får du ALDRIG de hjernesæller tilbage, da det dræber hjernesellerne. PVC er ikke det eneste som nogle gange er blandet i billig hash, også Sovepiller, Bildæk, Næsespray, hovedpinepiller, og ret sansynligt andet. DU VIL NÆSTEN ALDRIG KUNNE SKAFFE 100% RENT HASH, SÅ SPØRGSMØLET ER HVOR MEGET LORT DU VIL HAVE I DIT HASH, det er det der afgøre prisen, ikke navnet, og meget lidt for det kommer fra.
Alle mine erfaringer og viden kommer udelukkende fra egen oplevelse, jeg har ingen professorgrad, og har ikke snakked med en professionel om noget af det
Håber i kunne bruge min viden