Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

ehm... med hensyn til den der 5 L dunk, så er det ikke en specielt god ide, da den over hovedet ikke er lavet til at holde tryk.
Ja, jeg har selv prøvet og den blev kæmpe stor og vi blev nød til at lette på trykket et par gange under vejs. det var ret skræmmende at stå med en firkantet dunk der lige pludselig var rund i stedet for firkantet... det gik dog med vi brugte kun 3 flasker gas så vidt jeg husker og jeg ved heller ikke hvor meget plante materiale der var.

Men hvis jeg var dig og skulle prøve at trække nol på en masse han planter så ville jeg lade plantematerialet tørre først hvis det ikke allerede var det og så ville jeg finde en metode til at blende plantematerialet på for at få det til at fylde mindre.
Og ja, det er en god ide at smide hele pisset i fryseren nogle timer inden du skal bruge det, for at gassen fordamper langsommere, men det er ikke sikkert at det ville blive noget problem alligevel, med mindre at du vil bruge den der 5 liters dunk.

Men jeg vil nu også synes at det er lidt spild af tid på at trække nol på hannerne.

Men hvis du gør/eller har gjort det, vil du så ikke lige rapportere tilbage om resultatet og processen :)

Dedikeret medlem

Mht. dunken, så erfarede jeg selv det samme du skrev, den blev meget oppustet, og jeg skruede låget af, i frygt for at den ville springe.
Jeg valgte at bruge isopropyl alkohol istedet, da jeg er mere tryg ved det, det gik helt fint. Da jeg var færdig hældte jeg det over i et fad, for at få en stor overflade så det hurtigere tørrer, jeg venter stadig på det tørre helt ind, men det ser ud som om at der bliver en god del nol.

Medlem
Brugeravatar

haha, det var præcis det samme som vi gjorde :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Hehe, lyder nøjeren at stå med sådan en rund 5-liters-dunk. Jeg har aldrig oplevet det med halvanden-liters-flasker, men de er vel i grunden også bygget til at modstå noget tryk fra brusen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]