Hej igen.
Ja, det er ved at være 1 1/2 måned jeg sidst var herinde. Men mit forhold til dxm er uændret.
Jeg har godt nok ikke taget dxm i 5 uger nu - og har planer om endnu 3-4 uger uden det....men jeg har før haft helt op til 21 uger uden dxm (men hvor jeg så kastede mig over alkohol i stedet

).
Mit afhængighedsforhold til dxm er stærkt, jeg kan ikke klare tanken om et liv uden dxm. I så fald kan jeg lige så godt dø...
Men jeg kan heller ikke bruge dxm hver og hver anden dag....jeg ville ende som en psykotisk "krøbling", og med begrænset effekt af dxm'en. Ja, jeg ville nok ende i en gummicelle...
Den reelle afhængighed kom først da jeg oplevede ego-død på dxm (ca. 4 måneder efter min intro til dxm) (for 4 år og 4 måneder siden)...så
SMUKT, at være en del af
EVIGHEDEN....jeg har
ALDRIG oplevet noget
SÅ SMUKT! Jeg var euforisk i 2 dage efter min oplevelse!!!
Min konklusion er efterhånden at jeg kommer til at leve med dxm til jeg dør, og det bedste jeg kan gøre er at mindske forbruget, uden at min længsel/trang bliver for stærk. Og hvis kontrollen glipper...ja, så er mit STØRSTE ønske at dø i en enorm dxm-overdose...
Jeg vil med glæde modtage ideer og andre forslag til bedring af min situation! Men jeg er efterhånden ved at have mistet håbet om en tilstand uden afhængighed.
Som information kan jeg lige sige at mit årlige forbrug af dxm ligger på mellem 30 og 48 pakker dxm (@ 600mg).
Jeg har i år et mål der hedder at reducere mit forbrug til noget i nærheden af 22 pakker - en halvering i forhold til mit forbrug i 2005.
Alt dette er nok ekstremt OT...men jeg ved ikke helt hvor det skulle høre hjemme - nok under "Medaljens Bagside". Flyt det gerne, hvis i synes...
Mvh.
Dark Sky