Hvorfor er der ingen der har foreslået manden oral indtagelse endnu?
Vil gerne anbefale dig at prøve at lave guldkakao (kakao + hassssh), det giver ikke kvalme - jeg har i hvertfald aldrig oplevet det. Jeg fik også kvalme de første par gange jeg røg, men det var pga. smagen af hash røgen. Hvis du gerne vil starte blødt ud, så kunne du f.eks. tage 200-250 mg hash (det er selvfølgelig bare ca. mål, efter gennemsnitlig "god" gade røg) det giver en meget mild og behagelig rus efter min mening.
Rusen vil varer længere, og "blødere" dvs. at der måske går 1-2 timer før virkningen rigtig har sneget sig ind på dig, og så bliver virkningen nogenlunde der nogle timer, indtil den langsomt forsvinder.
Her er en lille opskrift på guldkakao:
Drumstick's Guldkakao:
(2 pers.)
Du skal bruge:
1 x Tom's Guldbarre (helst mørk chokolade) - anden type kan også bruges.
1 fl. Cocio eller 1 L. Mathilde Cacaomælk
en smule mælk, (sød eller let)
2 krus med teske
1 gryde + 1 piskeris
hash efter behov, evt. 1-1.5 g. 50-60 kroners.
+Evt. flødskum på sprøjtedåse.
___
Fremgangsmåde:
1) Hak chokoladen og hashen fint.
2) Bland de 2 ingredienser sammen til en finthakket masse.
3) Dæk bunden af din gryde med sødmælken, vær sparsom med hvor meget mælk du putter i, det er nok at der bare er en smule i bunden.
4) Varm mælken op v. middel varme på kogepladen.
5) Fortsæt på svag til middel varme, hæld så chokeladen og hashen ned i mælken og pisk kraftigt med et piskeris til alt er smeltet.
6) Hæld 2 kopper Cocio eller anden cacaomælk i, fortsæt med at piske, mens guldkakaoen varmes op.
7) Umiddelbart før kakaoen begynder at koge, hælder du din færdige guldkakao op i de 2 krus.
Cool Prikken over i'et: en klat flødeskum på toppen.
9) Nyd guldkakaoen med en anden, denne opskrift er til 2 personer. Very Happy
God fornøjelse

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.