Jeg har også prøvet noget lign. Det var en dag da vi var inde og hente 15 gr. god dansk pot på Staden (den gang der var noget af den tilbage) og valgte så lige at drøne over i den Irma der ligger mellem staden og Christianshavn St. og købe nogle juleøl, (tror at det var den 5 eller 6 december sidste år). Købte så en 6-pack, og vraltede ned til kanalen 100 meter væk. Der fandt jeg så min bong frem og røg to hoveder mens vi drak de der beers. (mig og en ven) det gik OK, og jeg blev godt skæv/stiv, og vi drønede hjemad med Metroen. Men i toget fra Nørreport, møder vi en af vores gamle klassekammerater der også lige havde været inde og købe noget go ryger. Snakkede så lidt med ham, og fandt faktisk ud af at han havde røget i de to år han havde gået i vores klasse. WTF ??? Det havde vi ikke lagt mærke til ? Vi vidste at han røg smøger, og han stank altid af det, men han havde altså taget et par gr. om dagen.

Well... Finder så lige på at vi ska ryge lidt mere, og finder et godt sted ved stationen vi ankommer til. Jeg er det man kalder godt fucked up, og jeg gik i gang med at mixe et hoved med hans ryger, mens de gik i gang med et bonghovede fyldt godt op med top-kvali dansk pot. :Þ~~~~
Der var jeg stadig ved "bevidsthed", men da vi så gik i gang med at ryge mer' forsvandt jeg fuldstændig. Ved ikke hvor meget jeg havde røget, men det var en del. Sætter os så op i bussen, og kører derudaf. Jeg skal på arbejde, og kører direkte derhen. Kan ikke rigtig huske hvordan jeg kom derhen, men lige pludselig vågnede jeg kort op og fandt mig selv uden for centeret hvor jeg arbejdede. Havde det MEGA skidt, skulle brække mig, men kunne ikke, var svimmel og havde de sygeste smerter i maven !!! (indbildning????) Det hele kørte rundt og der var underlige ting over det hele. Jeg følte at jeg faldt, og faldt, der kom huller over det hele, pludselig bliver jeg blind og kan ikke se noget, men alligevel kan jeg se lidt. Er utrolig træt, kan godt svare nogen gange når der er nogen der spø'r mig om noget, men det er kun noget jeg kan huske svagt. Går ud efter nogle vogne på et tidspunkt, og der er der gået omkring 3 timer fra det første indtag. Falder i søvn da jeg kører med ti vogne og bliver vækket af en forbipasserende der stopper vognene. Rimelig scary. Stavrer tilbage til butikken med vognene og drøner ud på toilettet. Fik set på tiden, (18:30, ca) og sover så i 1½ time. Det var da godt at de ik manglede mig. Puha. Men fik det lidt bedre, og kunne nogenlunde fungere. Men noget der var underligt var at jeg skulle brække mig noget så voldsomt. Det føltes virkeligt sådan, og jeg havde også den der før-bræk smag i munden der altid kommer, men den havde jeg i al den tid der. Jeg kunne ikke brække mig selvom jeg fremprovokerede det, og jeg droppede det. Puha.
Endelig begyndte det at stilne af kl. 20:30 da jeg havde fri, og jeg kom ud igen, i den friske luft og tog bussen hjem. Hold kæft en mærkelig oplevelse. Under det havde jeg de vildeste tanker kan jeg huske, men kan ikke huske hvad de handlede om. Jeg kunne ikke se noget, og alle mennesker så ens ud. Alle lign nogen jeg kendte (har jeg altid når jeg ryger, så ser alle mennesker på gaden ud som nogen jeg kender.

) men for satan det var uhyggeligt. Jeg kan overhovedet ikke beskrive hvad det var jeg så og i hvilken rækkefølge. Dette jeg har skrevet er en fuldstændig brain-storm over hvad det var der skete, og det er lidt rodet. Men ikke desto mindre er det sandt.

Er 100% sikker på at det var hash og pot og julebryg jeg havde indtaget, og der var ikke nogen hårde stoffer i...
Scary.................
/Xp3rt