Tjaaaa... I'm back.

Jeg er ikke noget wonder-barn eller lign, jeg har bare en lidt underlig indstilling til skolearbjede. Jeg kan sagtens når jeg vil, men når jeg ryger, er jeg ikke så opsat på at lave noget, så det er nok ikke så godt. Problemet er bare at efter noget tid med to uger eller lign, kan jeg godt blive så sløv at jeg nogen gange falder i søvn. Men da jeg plejer at holde en pause på 1-2 dage for hver ti dage, så er det ikke noget problem.

Normalt plejede jeg at købe for 500,- god dansk pot, og fik 15-17 gr. Og de holder - underligt nok - i 10 dage, ligemeget hvor meget jeg ryger synes jeg, og hvor lidt jeg ryger. Det er altid den 10. dag jeg løber tør.
Plejer at købe ind om fredagen, så holder det til mandagen efter igen, altså ca. 10 dage.
Så kan jeg godt lide at holde pause til sådan onsdag, og gå ind og købe 3 gr. om fredagen køber jeg så lige 17 gr.

Men det er svært nu, da der er lidt problemer på Staden.

Der er pansere overalt, og ingen pushere. Derudover lyder det som om at de forskelllige rygeklubber har hævet priserne. Jeg hørte nogen af dem inde på Staden snakke om at en af dem på Nørrebro havde nogen fucking priser. 120 danske dollars for Ryger ???