TheRagingPussy skrev:
crunk skrev:
TheRagingPussy skrev:
Jeg har ikke den store viden om khat, men det er almen viden at det er en dum idé at blande "uppers" med "downers".
Det kaldes en speedball at blande sløvende stoffer med opkvikkende, det kan give et sygt sus, men det er meget farligt. Ved ikke lige om det er farligt med alkohol, men alkohol er mig bekendt en downer og også ihvertfald cbd'en i hashen.
De nævnte skadevirkninger forekommer sikkert først ved overforbrug, men prøv at søg på erowid. De ved alt

Uppers and downers er ikke godt i HR øje nej.
Men nu er det jo heller ikke lige frem Rivotriler, Rohypnoler og en masse amf han har tænkt sig at blande.
Khat som stimulans, øl og hash som downers kan jeg virkelig ikke se noget problem i.
Crunk
Det er sikkert ganske korrekt, men som sagt er jeg ikke ekspert i khat.
Men nej, det er helt korrekt at alkohol og hash nok laaangt fra er de farligste downers at blande med stimulanser. hvis man tager sine forholdsregler tror jeg heller ikke der er noget problem.
Ja det er almindeligt dumt at blande uppers and downers. Men som der bliver sagt længere oppe i tråden kan de også suplere hinanden på en utrolig behagelig måde.
Det kan være farligt ja, åndræts besvær ovs. Men som kath som stimulans, øl og hash som downers er det jo ikke noget der rigtigt har en betydning.
En sammenligning kan være at drikke kaffe(koffein) i en brandert. Det er også stimulans + downer.
Eller en streg amf i byen. amf som stimulans alkohol som downer.
Taget i betragtningen af at det aktive stof i khat er mindst 100 gange så mildt som amf, så jea..
(upålidelig kilde)
Jeg vil personligt mene det er nede på det nivaeu, og der er ingen grund til bekymring.
Jeg vil sige go on!
crUnk.
Stavefejl skyldes rivotril indtagelse.
edit: Nu ved jeg godt det er meget uporpulært at bruge uppers + downers herinde, men de er virkelig i høje mægder det går galt. Med mindre du har astme, hjerte eller andre problemer burde du selvfølgelig lade hver.
Men ellers er jeg sikker på det skulle gå meget smerte frit