Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Bangkok
Hej folkens

Jeg har prøvet at ryge salvia en gang før, men vil lige høre, da jeg snart skal prøve igen, om hvor meget jeg egentlig skal ryge på en gang? Og hvordan jeg gør det nemmest. Jeg har 5* ekstrat fra Ethnoplanet.dk

Hygge koxxxx [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
øhmm - nu vil jeg have lov at sige det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
der er en "søg-funktion", der gør at du kan søge i alle tidligere posts og finde det du leder efter - Salvia er vist blevet diskuteret et par gange...

Hér er dog lidt råd:
Jeg bliver blæst på 1/8 g. , så jeg vil ikke foreslå at du bruger mere, hvis det er en af dine første gange, og du ikke er sikker på hvordan det virker på dig - DET ER MEGET INDIVIDUELT - både dosen og oplevelsen.

Du bør nok ryge det på en pibe eller bong, da det kan være lidt svært at lave joints med så små mængder, og det frarådes at blande salvia med tobak (ved sgu egentlig ikke hvorfor... måske noget med en ubehagelig kombineret effekt). Du skal holde lighteren nede i salvia'en hele tiden, også mens du inhalerer - de aktive stoffer frigøres først ved høje temperaturer.
Du skal også holde røgen inde et godt stykke tid, da Salvia ellers ikke når at blive optaget i kroppen.

Prøv at tage et par store lunger, hold dem inde i 10-20 sekunder, læn dig tilbage og se hvad der sker. Hvis du ikke mærker noget inden for ca. 1 min., kan du bare suge to lunger til... så burde du vist begynde at mærke noget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Bangkok
Jeg takker, altid rart med lidt gode råd, så går man aldrig helt forkert i byen.
Hygge!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]