øhmm - nu vil jeg have lov at sige det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] der er en "søg-funktion", der gør at du kan søge i alle tidligere posts og finde det du leder efter - Salvia er vist blevet diskuteret et par gange...
Hér er dog lidt råd: Jeg bliver blæst på 1/8 g. , så jeg vil ikke foreslå at du bruger mere, hvis det er en af dine første gange, og du ikke er sikker på hvordan det virker på dig - DET ER MEGET INDIVIDUELT - både dosen og oplevelsen.
Du bør nok ryge det på en pibe eller bong, da det kan være lidt svært at lave joints med så små mængder, og det frarådes at blande salvia med tobak (ved sgu egentlig ikke hvorfor... måske noget med en ubehagelig kombineret effekt). Du skal holde lighteren nede i salvia'en hele tiden, også mens du inhalerer - de aktive stoffer frigøres først ved høje temperaturer. Du skal også holde røgen inde et godt stykke tid, da Salvia ellers ikke når at blive optaget i kroppen.
Prøv at tage et par store lunger, hold dem inde i 10-20 sekunder, læn dig tilbage og se hvad der sker. Hvis du ikke mærker noget inden for ca. 1 min., kan du bare suge to lunger til... så burde du vist begynde at mærke noget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
|