<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver: Gonzo det du mener er at jeg skal have en 3-4 store planter til at stå og hygge sig under lysstofrør som så snyder dem til at tro at de skal vokse meget langsomt aight - så skal jeg så tage stiklinger af dem og dyrke dem op til dem der skal ryges - mit eneste problem er at jeg kun har et rum - men det er tilgengæld osse delt op i to - en del hvor jeg opholder mig og den anden del hvor mine planter er/skal være - kan jeg ikke bare have 2 "mødre" til at stå i den del der ikke kan mørklægges og så bare have dem til at hygge sig der - så har jeg jo osse noget pænt at se på *gg* og så i den anden del af rummet have stiklingerne til at stå - så kan jeg jo bare binde dem ned så de busker - så de ikke fylder så meget?
En ting mere - de 2 mødre som jeg får til at stå - de dør ikke efter 1 år vel - jeg læste noget om at Pot var en 1års plante - men når man dyrke den kunstigt - ville det så ikke være muligt osse at binde de 2 ned og får dem til at blive til nogle onde buske - læste noget om at hvis man klippede de øverste topskud af og bandt dem ned så kunne man få den der buskeeffekt - som jeg egentlig gerne vil have - og det der med at hvis man giver dem 24 timers lys i 2 måneder - så bliver det nogle store planter ikke - kan man ikke bare lade dem blive i den vegetative fase i kortere tid og så lade dem blomstre i en 2-2½ måned - ville det ikke give den ondeste blomstring aka - de vildeste topskud?
Jeg spørger nok meget - men jeg er typen der ikke kaster sig ud i noget uden at vide en del om det inde...
P.L.U.R
E.R<HR></BLOCKQUOTE>
Jo du kan godt have moderplanterne stående under lystofsrør,i din stue.Det der er vigtigt,er at den "anden" del,kan mørklægges totalt,når de(clonerne) blomstrer.
Så længe planterne får ihvertfald 18 timers lys,forbliver de i vegetativt stade(i teorien uendeligt!) Jo du kan godt holde em korte(specielt Indicas),ved at nippe,og binde dem ned.Det du skal bruge,er jo en busk,så start med at nippe tidligt. De vokser lidt hurtigere når du kører 24/7,men det bedste er clonerne. Håber du kan bruge noget af dette.
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
[ 24 Oktober 2001: Besked ændret af: Gonzo ]
|